וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באופ"א רוצים להעביר את משחקי ליגת האלופות ליום שבת

בהתאחדות האירופית מעוניינים להמשיך את השינויים ועשויים להעביר את המשחקים לסוף השבוע כאשר הליגות המקומיות יעברו לשלישי ורביעי. בפיפ"א שוקלים לבטל את טורניר הכדורגל במשחקים האולימפיים

one

בווידאו: ברצלונה מנצחת את אתלטיק בילבאו

האם ליגת האלופות נמצאת בפני עידן חדש? על פי הדיווחים היום (שני) בתקשורת האיטלקית עולה כי ראשי אופ"א שוקלים מהפכה בנוגע לימי המשחקים. התכנון של ראשי ההתאחדות האירופית הוא להעביר את המשחקים מימי שלישי ורביעי לשבת וראשון בעונת 2020/21. הרעיון הגיע אחרי שבאופ"א החליטו כי הליגה האנגלית, הספרדית, האיטלקית והגרמנית יקבלו ארבע נציגות מובטחות בשלב הבתים החל מעונת 2018/19.

המטרה של ראשי אופ"א היא להגדיל את ההכנסות מליגת האלופות כדי למנוע מהלך של הקמת 'ליגה אירופית' כאלטרנטיבה לליגת האלופות, מהלך שישפר את ההכנסות. קשה להאמין כי בהתאחדויות המקומיות יקבלו את ההחלטה בהסכמה ויעבירו את משחקי הליגות לימי שלישי ורביעי.

בתוך כך, האם הזכייה של נבחרת ברזיל במדליית הזהב תהיה האחרונה בתולדות המשחקים האולימפיים? על פי הדיווחים היום בתקשורת האיטלקית עולה כי בפיפ"א שוקלים לבטל את טורניר הכדורגל לקראת טוקיו 2020.

ראשי פיפ"א זעמו על העובדה כי הטורניר לא זכה לתהודה גדולה בריו, ובעקבות היעדרות רבה של כוכבים נותר בצל לעומת שאר הענפים ובמיוחד טורניר הכדורסל. אז האם ניימאר הוא האחרון שיניף את מדליית הזהב?

עוד בנושא:

דיווח: "משבר עמוק בין שר הספורט הגנאי לאברהם גרנט"
העברות בעולם, 29.8: פאקו אלקאסר הגיע לבדיקות בברצלונה, אינטר מתחמשת

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. GettyImages
עוברת לשבת? רונאלדו וגביע ליגת האלופות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully