וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטיזן בלגרד מעוניינת לצרף את תומר לוינסון באופן מיידי

29.8.2016 / 12:45

קבוצת הפאר הסרבית התלהבה מיכולתו של פורוורד נס ציונה (16, 2.03 מ') באליפות אירופה לקדטים. הכישרון הצעיר נמצא בהתרשמות במועדון, שרוצה לצרפו למחלקת הנוער המפוארת

יח"צ - חד פעמי

פורוורד נבחרת הקדטים של ישראל ועירוני נס ציונה תומר לוינסון (16, 2.03 מ') נמצא בימים אלה בסרביה להתרשמות בפרטיזן בלגרד, כך פורסם בתקשורת האירופית היום (שני). לוואלה! ספורט נודע כי הקבוצה הסרבית פנתה לשחקן הצעיר בעקבות יכולתו המרשימה באליפות אירופה לקדטים דרג ב' ומעוניינת לצרפו למחלקות הנוער שלה באופן מיידי, אך הצדדים עדיין לא הגיעו לסיכום.

על מנת לשכנעו, הוטס לוינסון ביחד עם הוריו לבלגרד כדי להתרשם מהתנאים שיקבל בפרטיזן. השחקן אמור להיות חלק מהסגל הבכיר של עירוני נס ציונה, היורדת הטריה מליגת העל, שמכוונת לשוב לליגה הראשונה כבר העונה, אך ייתכן מאוד שההצעה מקבוצתה פאר הסרבית תוביל את נס ציונה לשחרר את הכישרון הצעיר.

אשתקד רשם לוינסון חמש הופעות ליגה בקבוצה הבוגרת של נס ציונה. את אליפות אירופה האחרונה לקדטים דרג ב' סיים עם ממוצעים מצוינים של 14.6 נקודות ו-11.1 ריבאונדים למשחק וסחט מחמאות גם מאתר "דראפט אקספרס", בו נכתב בין היתר כי לוינסון "יכול בקלות להיות ברדאר של קבוצות NBA ולהגיע לליגה בשלב כלשהו".

עוד בנושא:

"תומר לוינסון כישרון שחובה לעקוב אחריו. יכול להגיע ל-NBA"

תומר לוינסון שחקן נבחרת הקדטים של ישראל. פיב"א, אתר רשמי
בדרך לסרביה? לוינסון/אתר רשמי, פיב"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully