וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב נבחרת הקדטים הרשים: "הוא נכנס לרדאר של קבוצות NBA"

תומר לוינסון בן ה-16, שכבר שיחק במדי נס ציונה בליגת העל, קצר שבחים בכתבה של האתר המוביל Draftexpress בעקבות יכולתו באליפות אירופה: "כישרון שחובה לעקוב אחריו. יכול להגיע ל-NBA"

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: ביצועיו של תומר לוינסון בעונה שעברה

תומר לוינסון, בן 16 בלבד, נחשב לאחת התקוות הגדולות של הכדורסל הישראלי וכעת הוא מקבל גם סוג של הכרה בינלאומית. בסקירה של הכישרונות המובילים מאליפות אירופה לקדטים דרג א' וב', שפורסמה אמש (שני) באתר הדראפט המוביל Draftexpress, הוקדש חלק נרחב לילד הפלא של עירוני נס ציונה, ואף נטען כי "הוא יכול בקלות להיות ברדאר של קבוצות NBA ולהגיע לליגה בשלב כלשהו".

לוינסון, שהיה שותף השבוע לעלייתה של נבחרת הקדטים לדרג א', סיים את האליפות עם ממוצעים של 14.6 נקודות, 11.1 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים, כשיחד עם הגארד עידן אלבר, שנכלל גם בחמישיית הטורניר, הוא מוליך את החבורה של דני גוט למקום השני באליפות. לוינסון כבר פרץ לתודעה כשעלה לבוגרים של נס ציונה כבר בגיל 15, והספיק לערוך הופעת בכורה בליגת העל כשהוא בן 15.5 בלבד ואף לרשום נקודות בכורה בליגה במשחק מול מכבי תל אביב.

תומר לוינסון שחקן נבחרת הקדטים של ישראל. פיב"א,
יופי של כישרון. לוינסון/פיב"א

אחרי אליפות אירופה, יש להניח, הוא כבר נמצא תחת עיניהם הבוחנות של סקאוטים ברחבי העולם. "לוינסון שחקן כישורני ומלוטש בצורה יוצאת דופן לגילו. רמת הכישרון, הבנת המשחק והבגרות שלו, בנוסף לגובהו (2.05), הופכים אותו לכישרון שחובה לעקוב אחריו. הוא בהחלט מסוג השחקנים שיבלוט בכדורסל האירופי במוקדם או במאוחר ובלי קשר לכיוון שאליו תתפתח הקריירה שלו, הוא הצליח בזכות היכולת שלו להיכנס לרדאר של קבוצות NBA. יכול להיות שהאפסייד שלו בטווח הארוך קצת מוגבל, אבל הוא בהחלט כישרון מבטיח ששווה לבנות עליו לעתיד", נכתב אודותיו.

בכתבה מונים את יתרונותיו וחסרונותיו של לוינסון. "סט הכישורים שלו מרשים מאוד. הוא אמנם תופקד באליפות כסנטר, אבל למרות שזו לא העמדה הטבעית שלו הוא הצליח להראות למה הוא מסוגל בתור סקורר עם 20.2 נקודות פר 40 דקות. יש לו יד רכה וסגנון זריקה מצוין. הוא מתאים מאוד לכדורסל המודרני בתור פאוור פורוורד", צוין לזכותו, בעוד שלחובתו נכתב כי "תנאי הפתיחה הפיזיים שלו בתור פאוור פורוורד עתידי מוטלים בספק, בעיקר משום שהוא לא ארוך במיוחד ולא אתלטי במיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully