וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: שער מרגש לקווין סטרוטמן בתיקו של רומא מול קליארי

הקשר ההולנדי שסבל מפציעות רבות בשנים האחרונות חגג שער ליגה אחרי 952 ימים, הג'אלורוסי שמטו יתרון של שני שערים בדרך ל-2:2 בדקה ה-87. פיורנטינה ניצחה את קייבו, רק תיקו ביתי לאינטר

קווין סטרוטמן רומא חוגג שער. GettyImages
כמה זמן הוא חיכה לזה. סטרוטמן חוגג/GettyImages

המחזור השני בסרייה A האיטלקית הסתיים הערב (ראשון) עם שמונה משחקים. אינטר נפרדה ב-1:1 ביתי ומאכזב מפאלרמו, פיורנטינה ניצחה 0:1 את קייבו והסיפור הגדול הגיע מכיוונה של רומא, שהסתפקה ב-2:2 בחוץ מול קליארי, אחרי ששמטה יתרון של שני שערים בדקה ה-87, כאשר את השער השני של הג'אלורוסי כובש קווין סטרוטמן, עבורו היה זה שער ליגה ראשון אחרי 952 ימים של הפסקה.

מאורו איקרדי אנטוניו קנדרבה שחקני אינטר חוגגים. GettyImages
קנדרבה ואיקרדי חוגגים, אבל אינטר לא מרשימה בכלל/GettyImages

אינטר - פאלרמו 1:1

הנראזורי, שבעוד שלושה שבועות בלבד יארחו את הפועל באר שבע במסגרת המחזור הראשון של שלב הבתים בליגה האירופית, ממשיכים להראות רע מאוד בפתיחת העונה הזו ושבוע אחרי הפסד החוץ לקייבו, הם נאלצו להסתפק בנקודה אחת בלבד בסן סירו מול פאלרמו, אשר גם עבורה מדובר בנקודת בכורה העונה. אנדראה ריספולי קיבל כדור שניתז מההגנה בדקה ה-48 ושלח בעיטה שפגעה בז'ואאו מירנדה ומשם הלכה פנימה, מאורו איקרדי שוב הציל את אינטר, הפעם עם נגיחה מקרוב בדקה ה-72 אחרי בישול של אנטוניו קנדרבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
seperator

קליארי - רומא 2:2

אחרי הרביעייה המוחצת במחזור הפתיחה מול אודינזה וההשפלה הביתית נגד פורטו, שהובילה להדחה ממוקדמות ליגת האלופות, הקבוצה מהבירה כבר הייתה בטוחה שהיא שומרת על מאזן מושלם בליגה, אך שמטה שתי נקודות בתום דרמה.

כבר בדקה השישית הג'אלורוסי עלו על לוח התוצאות. מאוריסיו איסלה עשה עבירה ברחבה על סטפן אל שעראווי ודייגו פרוטי, שבמחזור הראשון כבש שני פנדלים, שלח עוד פנדל מדויק לרשת ועלה לשלושה שערים העונה. השער המרגש של המשחק נפל שניות ספורות אחרי תחילת המחצית השנייה. אדין דז'קו הוריד כדור בראש וההולנדי קווין סטרוטמן, שסבל מכל כך הרבה פציעות בשנים האחרונות, הפציץ מקרוב למשקוף ופנימה את שער הליגה הראשון שלו אחרי 952 ימים של הפסקה.

עשר דקות לאחר מכן, המארחת חזרה למשחק, כאשר מרקו בוריילו הסתער על ריבאונד מבעיטה שהדף וויצ'ך שצ'סני, ושלח פנימה את שערו השני העונה. הקאמבק הדרמטי הושלם שלוש דקות לסיום, כאשר מרקו סאו השתחל לרחבה ונגע קלות בכדור עם ראשו כדי לכבוש מקרוב את ה-2:2.

יוסיפ איליצ'יץ' פיורנטינה. GettyImages
נקודות ראשונות העונה לוויולה. איליצ'יץ'/GettyImages

פיורנטינה - קייבו 0:1

הקבוצה של פאולו סוזה נכנעה במחזור הפתיחה ליובנטוס למרות שנתנה פייט טוב. הפעם היא כבר ידעה לקחת את כל שלוש הנקודות, לאחר שבדקה ה-28 עלה קרלוס סאנצ'ס מעל כולם לכדור קרן שהגביה יוסיפ איליצ'יץ' ונגח מקרוב פנימה, מה שהספיק לניצחון הקטן והחשוב.

seperator

משחקים נוספים:

קרוטונה - גנואה 3:1
לקרוטונה: רפאלה פלאדינו (34). לגנואה: סרז' גאקפה (51), לאונרדו פאבולטי (55, 63)

סמפדוריה - אטאלנטה 1:2
לסמפדוריה: פאביו קוואלירלה (35, פנדל), אדגר בארטו (45). לאטאלנטה: פרנק יאניק קסי (27)

ססואולו - פסקארה 1:2
לססואולו: גרגורי דפרל (38), דומיניקו ברארדי (67). לפסקארה: ריי מנאי (81)

טורינו - בולוניה 1:5
לטורינו: אנדראה בלוטי (28, 37, 88), ג'וסף מרטינס (53), דניאלה באסלי (80). לבולוניה: סאפיר טאיידר (32)

אודינזה - אמפולי 0:2
לאודינזה: פליפה (3), סטיפה פריקה (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully