וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו עשוי לספוג השעייה, פפ: "נצטרך הופעה מושלמת באולד טראפורד"

חלוץ מנצ'סטר סיטי שלח מרפק לריד ונתפס בעדשות המצלמה ב-1:3 על ווסטהאם. המאמן כבר מוכן לדרבי: "מנסה לעשות את המיטב עבור השחקנים, נאסרי יכול להישאר". סטרלינג: "פפ בטוח שאני לא מכדרר מספיק"

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. GettyImages
מוריניו מחכה. פפ/GettyImages

270 דקות בליגה האנגלית, ומנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה נמצאת במצב אידאלי. התכולים גברו הערב (ראשון) 1:3 על ווסטהאם, במשחק שנעל את המחזור השלישי וחזרו אל המקום הראשון לפני פגרת הנבחרות. במחזור הבא ממתין לפפ קרב מול הנמסיס, ז'וזה מוריניו - בדרבי של מנצ'סטר באולד טראפורד.

על המגרש היה זה ראחים סטרלינג שגרף את המחמאות. האנגלי כבש ראשון אחרי שבע דקות בתום מבצע קבוצתי איכותי וגם נעל את החגיגה עם ביצוע מרשים, שנעל את ההצגה. בתווך היו אלה פרננדיניו (18) עבור סיטי, ואנטוניו (52) שהשלימו את רשימת הכובשים. מי שעשוי להיעדר מהדרבי במחזור הבא הוא סרחיו אגוארו, שסיים משחק ראשון העונה ללא שער, אך עשוי להיענש על ידי ההתאחדות האנגלית. קון שלח מרפק לווינסטון ריד ונתפס על ידי המצלמות, דבר שעשוי לגרום לו לספוג עונש הרחקה ממושך.

עוד בנושא:
מנצ'סטר סיטי גברה 1:3 על ווסטהאם
העברות בעולם, 28.8: מוסטפי חתם בארסנל, ז'ואאו מריו באינטר

קשר מנצ'סטר סיטי ראחים סטרלינג חוגג. GettyImages
מככב. סטרלינג/GettyImages

גווארדיולה סיפר בסיום: "אני מנסה לעשות את המיטב שלי כמאמן עבור השחקנים שלי. סטרלינג היה מצוין וכבש שני שערים, אבל גם במשחקים הקודמים הוא היה מבריק עבורנו. אני שמח עבור ראחים כי הוא שיחק באגרסיביות והציג דינמיות. אני מאושר שהוא משחק טוב אצלנו. הגיעו לנו שערים נוספים במשחק".

לגבי המשך העונה: "לירוי סאנה ואילקאי גונדאן ישובו אלינו וירחיבו את הרוטציה. השחקנים ששיחקו היום לא יכולים לשחק בכול משחק. ג'ון סטונס לא נפצע, הוא יהיה מוכן למחזור הבא".

הדרבי: "נצטרך הופעה מושלמת באולד טראפורד כדי לנצח את המשחק, אני מחכה לחוויה הזו".

מועד ההעברות: "סמיר נאסרי יכול להישאר, יש לו איכויות אבל זה תלוי בו. אם הוא רוצה לעזור לנו הוא יכול להיות חלק מהסגל בעונה הקרובה".

סטרלינג הוסיף: "המאמן הגיע לכאן והציג את האחריות שלנו עבור הסגל. אנחנו מאמינים בו ורוצים להתקדם. פפ טוען שאני לא מכדרר מספיק", סיכם בהומור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully