וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 28.8: מוסטפי חתם בארסנל, ז'ואאו מריו באינטר

הבלם הגרמני יוצג רשמית בשלישי, קשר ספורטינג ליסבון מצטרף לנראזורי תמורת 45 מיליון יורו, סימאונה דורש בחזרה את פלקאו וריאל דחתה הצעה בסך 70 מיליון יורו עבור מוראטה. זאזה הוצג בווסטהאם, הארט עשוי להגיע לאיטליה

one

העברות

* ספורטינג ליסבון הודיעה: ז'ואאו מריו עבר לאינטר שתשלם תמורת 45 מיליון יורו. זה הסכום הכי גדול שספורטינג קיבלה אי פעם עבור שחקן, פי שלושה יותר מכריסטיאנו רונאלדו.

* ספורטינג גם מתחזקת. באסט דוסט, ששייך לנבחרת הולנד, יחזק את הסגל של הפורטוגלים אחרי שפרח במדי וולפסבורג. עדיין לא פורסם סכום העסקה, אך דוסט חתם לארבע שנים.

* רשמי: סימונה זאזה מצטרף לווסטהאם יונייטד. האיטלקי הוצג אצל הפטישים, שישלמו ליובנטוס סכום ראשוני של חמישה מיליון יורו תמורת השאלתו לעונה הקרובה. אם זאזה יערוך מספר הופעות שנקבע בין המועדונים, האנגלים ישלמו עליו 18 מיליון נוספים והוא יירכש באופן סופי.

* שטוטגרט שאלה מארסנל את החלוץ טאקומה אסנו לעונה עם אופציה לעונה נוספת. היפני בן ה-21, שנרכש על ידי התותחנים בחודש יוני האחרון, לא קיבל אשרת עבודה באנגליה.

* מאטיי וידרה מצטרף לדרבי קאונטי. החלוץ של ווטפורד הושאל במהלך העונה האחרונה לרדינג במדיה כבש תשעה שערים, וישחק בצ'מפיונשיפ גם בעונה הנוכחית. הצרעות יקבלו עבורו 9.4 מיליון יורו.

* ג'וזפה רוסי יושאל לסלטה ויגו בעונה הקרובה. האיטלקי של פיורנטינה לא השתלב בהרכב של פאולו סוסה בתחילת העונה שעברה, ובינואר עבר בהשאלה ללבנטה, שם כבש שישה שערים. כעת הוא מצטרף למועדונו השלישי בספרד, לאחר ששיחק גם בוויאריאל.

* ניוקאסל ממשיכה להתחזק. המגפאייז הודיעו על צירופו של דריל מרפי. חלוץ נבחרת אירלנד עזב את איפסוויץ' וחתם בניוקאסל עד 2018.

* חיזוק ללייפציג. היהלום הסקוטי בן ה-19 אוליבר ברק, ששמו נקשר עם באיירן מינכן ומנצ'סטר יונייטד, חתם לבסוף בלייפציג תמורת 12 מיליון יורו, ששולמו לנוטינגהאם פורסט.

שמועות

* ב"סקיי גרמניה" טוענים שהבלם הגרמני, שקודראן מוסטפי, חתם לארבע שנים בארסנל אך יוצג רשמית רק בשלישי.

* ב'דיילי מירור' טוענים שטוטנהאם תגיש בקרוב הצעה על קשר ריאל מדריד איסקו. זידאן אמור לשחרר אחד מבין איסקו או חאמס רודריגס, ואחרי שהצהיר שהקולומביאני יישאר, נראה שדרכו של הספרדי החוצה סלולה.

* ברשת 'סקיי' אנגליה טוענים שג'ו הארט עשוי להגיע בסופו של דבר לסרייה A. מילאן וטורינו הן שתי הקבוצות העיקריות שרוצות את שוער מנצ'סטר סיטי.

* אנטוניו קונטה מלהיב את אוהדי צ'לסי: "נביא עוד שחקנים לפני תום מועד חלון ההעברות. אין מספר ספציפי של שחקנים, הכל יכול לקרות, החלון הזה משוגע במיוחד".

* במקביל, בממלכה טוענים שקונטה יפנה מקום לאותם שחקנים בכך שיראה לססק פברגאס את הדרך החוצה. על פי הדיווחים, האיטלקי לא מעוניין בשירותיו של הקשר והודיע לו לחפש מועדון חדש. ליברפול ויבנטוס הן המחזרות העיקריות אחרי הקשר שנותר מחוץ לסגל נבחרת ספרד.

* ב'מארקה' טוענים שוולנסיה הציעה 12 מיליון יורו תמורת מגן מנצ'סטר יונייטד מרקוס רוחו, שלא נמצא בתוכניות של ז'וזה מוריניו.

שחקן ריאל מדריד איסקו. GettyImages
ישלם את המחיר? איסקו/GettyImages

* הלחץ של אתלטיקו מדריד בעקבות פתיחת העונה הפושרת בליגה הספרדית נותנת את אותותיה. בתקשרות הספרדית טוענים כי ריאל מדריד דחתה הצעה בסך 70 מיליון יורו עבור אלברו מוראטה. בצרפת בטוחים כי דייגו סימאונה דרש את חזרתו של רדמאל פלקאו ממונאקו לקדנציה שנייה בבירת ספרד.

* 'מארקה': מרקו רוג יעזוב את דינמו זאגרב ויחתום לחמש שנים בנאפולי. הקרואטי הצעיר נחשב לכישרון גדול בארצו, והיה בסגל של אנטה צ'אצ'יץ' ביורו האחרון.

* האם סטבן יובטיץ' בדרך חזרה לפיורנטינה? בספרד מדווחים שהחלוץ המונטנגרי של מנצ'סטר סיטי בראש רשימת הרכש של הויולה. יובטיץ' שיחק בהשאלה בעונה החולפת באינטר, וזכור לטובה בפירנצה שם פרץ לתודעה עם 40 שערים ב-134 משחקים בשנים 2008-2013.

* היכן ישחק מריו באלוטלי הקרובה? החלוץ קיבל הצעה מפאלרמו, שמוכנה לשלם לו מיליון יורו לעונה. האיטלקי נמצא תחת חוזה בליברפול עד 2018 שמבטיח לו 5.8 מיליון בעונה, אך האנגלים לא מעוניינים בשירותיו ולא נראה כי הם מוכנים להשלים את שכרו אם יגיע לליגה האיטלקית. אלסנדרו דיאמנטי נמצא בדרך חזרה לאיטליה. החלוץ עזב את גואנגז'ו אברגרנד והוא יצטרף לפאלרמו.

* ליברפול מחפשת שדרוג לעמדת המגן השמאלי ועשויה לפנות למגן לסטר ונבחרת אוסטריה, כריסטיאן פוקס. באנגליה טוענים כי יורגן קלופ לא מרוצה מהתפקוד של אלברט מורנו כאשר מול טוטנהאם במחזור האחרון היה זה ג'יימס מילנר שתפס את מקומו בהגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully