וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי נתניה הביסה 0:4 את הפועל עכו ושלומי דורה

הנתנייתים רשמו ניצחון ראשון לאחר 33 משחקים רשמיים, ודווקא על המאמן שעמד על הקווים בפעם האחרונה שזה קרה. ערן לוי (8 בפנדל ו-44), דידייה קוגבניה (39) ודיא סבע (77) חגגו, סבע וציון צמח האורח הורחקו. מכבי הרצליה גברה על הפועל ירושלים, בני לוד- נצרת עילית 0:0

המחזור השני בליגה הלאומית הסתיים הערב (שני) עם ניצחון ראשון של מכבי נתניה אחרי קרוב לשנה, 0:4 על הפועל עכו. בכך הצטרפה הקבוצה של סלובודן דראפיץ' להפועל רמת גן יחד עם מכבי הרצליה (1:2 על הפועל ירושלים) כשלוש הקבוצות היחידות שהצליחו לנצח מפתיחת העונה. בני לוד והפועל נצרת עילית נפרדו ב-0:0.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוף סוף. ערן לוי חוגג/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי נתניה - הפועל עכו 0:4

אוהדי מכבי נתניה משפשפים את עיניהם בתדהמה. 33 משחקים רשמיים חלפו מאז ה-1:2 על בני יהודה ב-3 באוקטובר 2015, והנתנייתים סוף סוף טועמים שוב את טעם הניצחון, ועוד איזה ניצחון. שלומי דורה, שהיה על הקווים בניצחון ההוא, עמד הפעם בצידו השני של המתרס כמאמן הפועל עכו. המארחת חגגה עם שלישייה נהדרת כבר במחצית הראשונה בראשותו של ערן לוי שכבש צמד (8 בפנדל, 44 בבעיטה חופשית נהדרת). דידייה קוגבניה הוסיף שער יפה משלו (39) ודיא סבע חתם בפנדל נוסף (77). סבע וציון צמח הורחקו לקראת הסיום. עכו עם נקודה בלבד משני מחזורים ועדיין ללא שער זכות.

דקה 8: גול! כדור עומק מצוין של קובי מור הגיע לסבע, שהוכשל על ידי שוער עכו ירדן קרישטול. ערן לוי לא נכשל מהנקודה הלבנה, 0:1 לנתניה.

דקה 30: מתפרצת עכואית הסתיימה בדאבל פס בין דניאל בורחל לציון צמח, האחרון בעט וסחט הצלה מדין גל ומיכאלוביץ' דחק פנימה, אך השער נפסל בטענת נבדל מוצדקת.

דקה 39: גול! איזה שער נהדר. קוגבניה קיבל את הכדור באגף שמאל, נכנס לרחבה, זרק את מישאלוף הצידה ושלח את הכדור לקורה הרחוקה ופנימה, 0:2 לנתניה.

דקה 44: גול! החגיגה נמשכת. ערן לוי סובב בעיטה חופשית מצוינת מכ-18 מטר לרשת של קרישטול, 0:3 לנתניה.

דקה 77: גול! דיא סבע דהר מקו מחצית המגרש והוכשל ברחבה על ידי פנקה. את הפנדל הוא לקח בעצמו ולא נכשל, 0:4 לנתניה.

דקה 79: דיא סבע הורחק שתי דקות לאחר שכבש אחרי כתיקול חזק.

דקה 81: עוד שתי דקות חלפו וגם ציון צמח ספג כרטיס אדום.

בני לוד - הפועל נצרת עילית 0:0

אחרי התבוסה המשפילה במחזור הפתיחה, בני לוד רצתה לתקן את הרושם במגרשה הביתי אך תסתפק בנקודת ליגה ראשונה לאחר שרשמה תיקו מאופס רביעי ברצף מול האורחת. שתי הקבוצות יחפשו את ניצחון הבכורה שלהן לאחר הפגרה - לוד מול הפועל ירושלים ונצרת עילית מול בית"ר תל אביב/רמלה.

מכבי הרצליה - הפועל ירושלים 1:2

שזרוע באצטדיון העירוני אילץ את מכבי הרצליה לקיים את משחק הבית הראשון שלה לעונה זו ברמת השרון, אך לאחר שרשמה מהפך וניצחון כנראה שלא ממש איכפת לה. גאטן וארן העלה את הקבוצה של יוסי מזרחי ליתרון (39), אך ז'ורדן פושה השווה על סף הירידה למחצית בפנדל והשלים מהפך אישי (80) עם שערו השלישי העונה בבעיטה חופשית אדירה לחיבורים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חגיגה נדירה. לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully