וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמי חדירה: "למדנו מהפתיחה הרעה של העונה הקודמת"

קשר יובנטוס שכבש את שער הניצחון מול לאציו: "פוגבה עזב, אך הצטרפו שחקנים חזקים". מונטלה לאחר הפסדה של מילאן לנאפולי: "לא מפגין נגד השופטים, אך להיות בתשעה שחקנים זה הר שקשה לטפס עליו"

שחקני יובנטוס חוגגים שער. GettyImages
שחקני יובנטוס עוטפים את חדירה לאחר השער/GettyImages

יובנטוס ממשיכה את פתיחת העונה הטובה שלה, ואתמול (שבת) היא ניצחה את לאציו 0:1 משער של סמי חדירה. לעומת העונה שעברה בה הפתיחה של הגברת הזקנה היתה רעה מאוד, כעת היא עומדת כבר על שני ניצחונות משני משחקים. מי שפתח בצורה נהדרת את העונה הוא הקשר הגרמני, שכבש שני שערים בשני המשחקים הראשונים של העונה.

חדירה אמר לאחר המשחק: "במהלך המחצית הראשונה לא עשינו מספיק תנועה, אך לאחר ההפסקה שיחקנו טוב יותר ויצרנו הזדמנויות ומצבים לכיבוש. בסופו של דבר, השגנו שלוש נקודות וזו תוצאה טובה עבורנו". הגרמני הוסיף לגבי הפתיחה הטובה של הגברת הזקנה, לעומת השנה שעברה בה היו עם שני הפסדים: "למדנו מהפתיחה הרעה של העונה הקודמת. הצטרפנו אלינו שחקנים חזקים ויש לנו קבוצה טובה, אפילו שעזב אותנו שחקן מצוין כמו פול פוגבה".

מאמן האלופה האיטלקית, מסימיליאנו אלגרי: "אני רוצה לתת מילה טובה ללאציו שהיו מאורגנים והגבילו אותנו במהלך המשחק. היה חם היום ועשינו הרבה טעויות במחצית הראשונה, אך לאחר ההפסקה שיחקנו טוב. עלינו להתייחס לכל משחק בזמנו, יש לנו דרך ואנחנו הולכים לפיה".

כשנשאל האם ליובנטוס הנוכחית יש את השחקנים הטובים ביותר איתם עבד: "זה שונה משנים קודמות. השנה צירפנו שחקנים חדשים והם צריכים ללמוד להכיר אחד את השני. צירפנו שחקנים לחיזוק הקבוצה ולא כאלה שדומים לאלה שכבר יש לנו. אמרתי להנהלת הקבוצה שתחתים שחקנים טובים, אני כבר אמצא דרך להשתמש בהם".

עוד בנושא:

איטליה: יובנטוס עדיין מושלמת, 2:4 דרמטי לנאפולי על מילאן
שובו של הנסיך הקטן: חוסה סוסה רוצה לחזור עם מילאן לבמה המרכזית

מאמן פיורטינה, וינצ'נזו מונטלה. Gabriele Maltinti, GettyImages
"עלינו להיות יותר ערמומיים". מונטלה/GettyImages, Gabriele Maltinti

במשחק נוסף ורב אירועים, נאפולי ניצחה את מילאן 2:4 כאשר ניאנג וקוצ'קה הורחקו לרוסונרי במהלך המחצית השניה. לאחר המשחק, מאמן הקבוצה, וינצ'נזו מונטלה, התייחס לנושא וגם לקבוצתו: "אני לא מקבל הפגנות מתמשכות נגד השופטים, אך להיות בעשרה שחקנים זה מסובך ובתשעה זה היה הר שקשה מידי לטפס עליו. אני מאוכזב אך גם שמח מההופעה שלנו. בעשרים הדקות הראשונות היינו עדיפים, אך לאחר שספגנו איבדנו את הביטחון. עלינו להיות ערמומיים יותר, כמו פפה ריינה לדוגמא שהצליח להתחכם עם ניאנג". המאמן הוסיף: "עלינו לעבוד על המנטליות שלנו כשהדברים לא הולכים טוב".

בצד המנצח, ארקדיוש מיליק מנאפולי, שכבש צמד במשחק: "המחצית הראשונה היתה כמו חלום עבורי וזה היה פשוט מושלם - כבשתי שני שערים בשתי הזדמנויות. אני מאוד שמח ומרוצה מכך וכמובן על הניצחון, שזה הדבר החשוב ביותר". הפולני התייחס גם לפתיחה הצולעת של קבוצתו בשבוע שעבר: "כעסנו מאוד לאחר התיקו מול פסקארה ורצינו לתעל את זה ליכולת טובה יותר על המגרש. כולם היו מאוכזבים ורצינו להראות לאוהדים מה אנחנו יכולים לעשות. אמנם מילאן חזרה ל-2:2, אך התאוששנו מכך וכבשנו עוד שני שערים".

כשנשאל על הנעליים הגדולות שנכנס אליהם לאחר עזיבתו של גונסאלו היגואין ליובנטוס: "אני לא מרגיש לחץ. הוא עדיין שחקן גדול אך הוא כבר לא נמצא בנאפולי. אני לא חושב עליו אלא על עצמי, אני מנסה בכל יום להשתפר בעזרת עבודה קשה ואימונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully