וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב תרכוש את נמניה ניקוליץ' תמורת 3.5 מיליון יורו

26.8.2016 / 22:48

באיטליה מדווחים כי עסקת העברתו של החלוץ ההונגרי בן ה-28 מלגיה ורשה לסגנית אלופת ישראל קרוב והוא צפוי להשתכר כמיליון יורו ובונוסים נוספים. דור מיכה: "מכבי עדיין כאן וחזקה"

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: מתן חדד

האם חלוץ לגיה ורשה נמניה ניקוליץ' בדרך למכבי תל אביב? האתר טוטומרקאטו מדווח הערב (שישי) כי החלוץ בן ה-28 בדרך להשלים מעבר מפתיע אל הצהובים תמורת שלושה מיליון יורו וחצי. בנוסף, מדווח שם כי חלוץ נבחרת הונגריה יחתום במכבי תל אביב על חוזה תמורת מיליון יורו לעונה ומענקים נוספים. כמו כן, מדווח שם כי העסקה תושלם כבר בשבת. מעניין לציין כי אם הוא אכן יחתום במכבי תל אביב, הרי שבליגה יהיו שני שחקנים שעונים לשם נמניה ניקוליץ' ושני שחקנים שעונים לשם טל בן חיים.

עוד בנושא:

ליגה אירופית: מכבי תל אביב שובצה עם זניט, אלקמאר ודאנדוק
בסרביה חוגגים עם מכבי תל אביב: "ראיקוביץ' השתיק את הקרואטים"
מכבי תל אביב צפויה להתחזק בחלוץ ומגן שמאלי: "אף אחד לא חסין"

נמניה ניקוליץ' שחקן לגיה ורשה. GettyImages
בדרך לצהוב? ניקוליץ'/GettyImages

עוד קודם לכן, מכבי תל אביב שבה הערב לישראל וזכתה לקבלת פנים חמה של כ-100 אוהדים שהגיעו לקבל את פני הקבוצה לאחר שהעפילה לשלב הבתים של הליגה האירופית. מאחר וקיים עומס עצום באולם מקבלי הפנים מכיוון שזהו יום שישי האחרון של חודש אוגוסט, התבקשו האוהדים על ידי אנשי האבטחה בשדה לשמור על הסדר ולא לחרוג מעידוד רגיל וסביר של השחקנים.

"ההרגשה מדהימה. חוויתי כבר הרבה רגעים היסטוריים עם מכבי תל אביב אבל זה אחד הרגעים המרגשים", אמר דור מיכה. "גם איך שזה קרה, בפנדלים, וגם במגרש כזה ביתי, לנצח בכזו דרמה - ההרגשה מדהימה. היה משהו מיוחד באוויר מתחילת הקיץ, היה סימן שאלה מאוד גדול סביב הקבוצה מהרגע שערן עזב, שמענו ביקורות שזה לא יהיה אותו דבר, אז לעלות לשלב הבתים זה חותם ששמנו שמכבי עדיין כאן וקיימת וחזקה יותר מתמיד. לא היה לנו משחק טוב אתמול לכל אורכו, הדשא היה ברמה מאוד נמוכה וזה הקשה עלינו, אבל עם הקושי הצלחנו להביא את התוצאה".

מכיוון שהקבוצה נחתה מאוחר, החליט שוטה ארבלדזה לבטל את האימון שתכנן עם הנחיתה כך שהקבוצה תערוך רק אימון אחד, מחר, לפני משחק החוץ באשדוד ביום ראשון בערב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. אבי כהן
ארבלדזה/אבי כהן
המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. אבי כהן
קרויף/אבי כהן
שחקן מכבי תל אביב יוסי בניון. אבי כהן
בניון/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully