וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרביה חוגגים עם מכבי תל אביב: "ראיקוביץ' השתיק את הקרואטים"

בסרביה טענו ששוער סגנית האלופה "קיבל יחס מחפיר" מאוהדי ספליט ולא פספסו צ'אנס להכניס למדינה השכנה: "הפוליוד קפא". בקרואטיה קוראים לפטר את פושניק: "דו קרב פנדלים שערורייתי"

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כך ייעשה לסרבי שמנצח קרואטים. ראיקוביץ'/ברני ארדוב

לא רק אוהדי מכבי תל אביב שמחו אמש (חמישי) עם תום דו קרב הפנדלים בין סגנית האלופה להיידוק ספליט. ההעפלה של הצהובים לשלב הבתים בליגה האירופית בתום משחק מותח ומורט עצבים הביאה לצהלות גם בסרביה, שם כרגיל לא מפספסים צ'אנס לשמוח לאידם של הקרואטים. עיתוני סרביה ייחסו לפרדראג ראיקוביץ' תפקיד מפתח בניצחון, וטענו כי השוער הצעיר קיבל טיפול "מיוחד" מהאוהדים הקרואטים, "כולל קללות בלתי פוסקות ויחס מחפיר".

"ראיקוביץ' השתיק את הקרואטים והקפיא את אצטדיון פוליוד", נכתב הבוקר בעיתון 'וסטי'. "השוער הצעיר שוב הוכיח שיש לו סגולות מיוחדות בפנדלים כשגרם לשלוש בעיטות ללכת החוצה, והשאיר את הקרואטים ללא אף נציגה בליגה האירופית".

עוד בנושא:
בתום דו קרב פנדלים: מכבי תל אביב העפילה לשלב הבתים של הליגה האירופית
הגרלת הליגה האירופית: מכבי תל אביב ובאר שבע מחכות למנ' יונייטד
מכבי תל אביב צפויה להתחזק בחלוץ ומגן שמאלי: "אף אחד לא חסין"

אוהדי היידוק ספליט. GettyImages
אוהדי היידוק/GettyImages

גם ב'ספורטסקה' הקדישו לראיקוביץ' את הכותרת הראשית וכתבו: "פרדראג היה גיבור הניצחון של מכבי תל אביב ועזר לה להיחלץ בשלום מהגיהנום בספליט".

למרות הפייט שהיידוק נתנה למכבי תל אביב, בתקשורת הקרואטית הפנו אצבע מאשימה כלפי המאמן מריאן פושניק. בשבועות האחרונים ספליט רשמה תוצאות מאכזבות למדי, בעיקר בליגה, וכעת הוא סופג את מרבית האש, כולל דיווחים על האפשרות שיפוטר בקרוב. "תמיד יהיו ביקורות. העונה התחילה לא מזמן ועוד יש לנו הרבה זמן לתקן את הליקויים", אמר. בין היתר, פושניק ספג ביקורת על סדר הבועטים בדו קרב הפנדלים. "אני זה שקיבלתי את ההחלטות, אני קבעתי מי יבעט מתי, ואני לוקח אחריות על זה. אל תגלגלו את האשמה לשחקנים, תכבדו אותם על זה שהם עמדו בכבוד מול קבוצה עשירה וכישרוניות יותר כמו מכבי תל אביב", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully