וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטארידג': "קשה לי לשחק באגף, לא הסבירו לי את התפקיד החדש"

חלוץ ליברפול לא מרוצה מתפקודו החדש: "אני לא נהנה. במרכז ברור לי מה התנועות והפעולות שעלי לעשות, כמו טייס אוטומטי". נשיא סיון על באלוטלי: "אני יכול לאשר כי מתקיימים מגעים"

רויטרס

בווידאו: פפ גווארדיולה מגיב להעפלת מנצ'סטר סיטי לליגת האלופות

דניאל סטארידג' מתקשה להתרגל לתפקיד החדש שמייעד לו יורגן קלופ בליברפול. חלוץ נבחרת אנגליה תופקד בשני המשחקים האחרונים באגף ימין של ההתקפה, כאשר דיבוק אוריגי ורוברטו פירמינו הם השניים שהגרמני מעדיף כרגע כחלוצי החוד שלו.

"כמובן שזה קשה לי לשחק באגף", אמר סטארידג', "אני חלוץ מרכזי. במשחק המודרני אתה צריך לנסות להתגמש אבל כולם יודעים מה העמדה הכי טובה עבורי ואיפה אני הכי נהנה לשחק. אני פשוט חייב לעשות את העבודה עבור הקבוצה. אני לא נהנה לעשות את זה, אבל אם שמים אותי שם אני חייב לשחק שם".

"אני שחקן שמשתמש הרבה באינסטינקטים שלו", הוסיף, "במרכז ברור לי מה התנועות והפעולות שעלי לעשות, אלה דברים שעשיתי במשך שנים. אני מרגיש שם כמו טייס אוטומטי. כשאני באגף אני חייב לדאוג לגבי דברים אחרים".

עוד בנושא

תומר חמד: "יהיה מאוד נחמד לשחק מול מועדון גדול בסיבוב הבא"
גביע הליגה: ניצחונות לצ'לסי וליברפול, שער לתומר חמד
הסוכנות העולמית נגד סמים ניקתה סופית את שמו של ממאדו סאקו

דניאל סטארידג' שחקן ליברפול. רויטרס
"צריך לנסות להתגמש". סטארידג'/רויטרס

כשנשאל האם קיבל הסברים לגבי התפקוד החדש שלו אמר סטארידג': "לא קיבלתי. בין אם אני מבקיע או לא אני בסדר. זה חשוב לי לתת מאה אחוז, אני לא מתלונן".

בינתיים נמשכים המאמצים למצוא קבוצה עבור מריו באלוטלי. סיון וניס הן המועמדות הבכירות כרגע לקלוט אותו ונשיא הקבוצה השוויצרית אמר: "אני יכול לאשר כי יש מגעים. המשא ומתן בעיצומו, אך איני יודע אם הוא יצלח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully