וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוכנות העולמית נגד סמים ניקתה סופית את שמו של ממאדו סאקו

בלם ליברפול החמיץ את גמר הליגה האירופית ואת יורו 2016 בשל השעייה עקב חומר אסור בדמו. ההאשמות נגדו בוטלו כבר בתחילת יולי, אך הסוכנות הייתה יכולה לערער על ההחלטה, ובחרה שלא

עריכת וידאו: בן אילן

בווידאו: מנצ'סטר סיטי מתכוננת לגומלין פלייאוף ליגת האלופות

הסוכנות העולמית נגד סמים אישרה כי לא תערער על החלטת אופ"א לבטל את ההאשמות כנגד ממאדו סאקו. הכל החל בחודש מארס האחרון, כאשר לאחר גומלין שמינית גמר הליגה האירופית של ליברפול נמצאו שרידים של חומרים שורפי שומן, האסורים לשימוש, בדמו של הבלם. סאקו השלים עם התוצאות ומעולם לא ביקש להעביר בדיקה על הדגימה השנייה שלו מאותו יום.

כחודש לאחר מכן, ב-22 באפריל ואחרי שסאקו הספיק לכבוש ב-3:4 הדרמטי על דורטמונד ברבע גמר הליגה האירופית, החדשות על כשלונו בבדיקה הגיעו לליברפול, שמייד הוציאה אותו מהסגל למשחק מול ניוקאסל שהתקיים למחרת. במאי החליטה אופ"א להשעות אותו ל-30 ימים, ובכך חרצה את גורלו שלא להופיע בגמר עם ליברפול וביורו 2016 במדי צרפת, והעונש המירבי היה יכול לנוע בין חצי שנה לשנתיים השעייה.

כבר בתחילת יולי אופ"א הודיעה כי היא חוזרת בה מההאשמות כלפיו, שכן החומר שנמצא בדמו התברר כמותר, אך האיום הוסר רק חלקית שכן התיק בעניינו הועבר לסקירת הסוכנות העולמית נגד סמים, שהייתה יכולה להחליט אחרת ולערער על החלטת אופ"א.

שחקן ליברפול, ממאדו סאקו. GettyImages
יכול לצאת לדרך חדשה. סאקו/GettyImages

כעת, אחרי חמישה חודשים של מאבק, סאקו יכול סוף סוף לצאת לדרך חדשה לאחר שהסוכנות פרדמה הודעה: "סקרנו את התיק, החלטנו לא לערער", נכתב בה. בכל מקרה, פציעה בגיד האכילס שלו מנעה ממנו להתכונן לעונה יחד עם חבריו והוא אף נזרק ממחנה האימונים של ליברפול בשל בעיות משמעת. על פי ההערכות, הוא יושאל העונה לקבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully