וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: איקר קסיאס מחוץ לתוכניות של נבחרת ספרד לקראת רוסיה 2018

סוף עידן? בתקשורת במדריד טוענים כי דל בוסקה הציע ללופטגי שלא לכלול את קסיאס בסגל כדי לקבע את מעמדו של דה חאה כשוער הראשון ולנקות את חדר ההלבשה. המאמן החדש הציע לשוער המנוסה את תפקיד העוזר, אינייסטה צפוי להתמנות לקפטן החדש

one

בווידאו: ריאל מדריד חוגגת במחזור הפתיחה של הליגה הספרדית

ההעפלה המרשימה של פורטו לשלב הבתים של ליגת האלופות אמש (שלישי) על חשבון רומא קבעה כי איקר קסיאס יופיע בפעם ה-16 ברציפות על הבמה הגדולה ביותר. בזמן שהשוער הספרדי מקווה לשקם את המוניטין שלו אצל הענקית הפורטוגלית אחרי עונת הבכורה החלשה, בספרד בטוחים היום כי הוא ייאלץ להודיע בקרוב על פרישה מהנבחרת רגע לפני פתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 ברוסיה.

עוד בנושא:
העברות בעולם, 24.8: ליברפול רוצה את חאמס, באלוטלי יתאחד עם מוריניו?
ערוץ בראבו: על המעבר הצפוי של קלאודיו בראבו למנצ'סטר סיטי
תם עידן: רובי קין פרש מנבחרת אירלנד: "היה מסע נפלא עבורי"
כריסטיאנו רונאלדו: "העונה לא התחילה טוב, אך הסתיימה בצורה מדהימה"

שוער נבחרת ספרד איקר קסיאס על הספסל. רויטרס
סוף עידן. קסיאס/רויטרס

על פי הפרשנים בתקשורת של מדריד עולה כי יורשו של ויסנטה דל בוסקה, ג'ולן לופטגי, אינו מעוניין בקסיאס אפילו כחלק מהסגל הרחב של ה'לה רוחה'. כחלק מהתוכניות של הצערת הסגל המאמן החדש צפוי לקיים שיחה עם הקפטן ולהבהיר לו כי הוא אינו בונה עליו להמשך הקמפיין, דבר שעשוי להוביל אותו להודיע על פרישה. התכנון של לופוטגי הוא להמשיך עם דויד דה חאה כשוער הראשון ולנקות את חדר ההלבשה, שסבל מקשיים מבחינה חברתית במהלך אליפות אירופה בצרפת.

דל בוסקה, שסבל מיחסים רעועים עם הקפטן לפני ובמהלך אליפות אירופה בצרפת, היה זה שהמליץ לופטגי לסייםאת הקדנציה הארוכה של השוער בן ה-35. הטענה המרכזית של דל בוסקה היא כי הכללתו של קסיאס בסגל פגעה אנושות באווירה בחדר ההלבשה ואף ערערה את מצבו של דה חאה. אם קסיאס יתרצה ויודיע על פרישה הוא יצטרף לחבריו לתור הזהב הספרדי: צ'אבי הרננדס, צ'אבי אלונסו ודויד וייה, שכבר הודיעו על פרישה. הארבעה היו חלק מהזכייה המדהימה במונדיאל 2014 בדרום אפריקה כאשר את תפקיד הקפטן צפוי לרשת אנדרס אינייסטה. מאוחר יותר הסבירו בספרד כי לופטגי כבר הציע לקסיאס לשמש כעוזרו.

לופטגי יערוך את הופעת הבכורה שלו על הקווים של נבחרת ספרד ב-1 בספטמבר במשחק ידידות מול בלגיה, ורוברטו מרטינס, שיערוך גם הוא הופעה ראשונה. משחקו הרשמי הראשון יהיה ארבעה ימים לאחר מכן מול ליכטנשטיין.

דויד דה חאה, נבחרת ספרד. GettyImages
היורש הבלעדי. דה חאה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully