וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.8: ליברפול רוצה את חאמס, באלוטלי יתאחד עם מוריניו?

קלופ מוכן לשלם 51 מיליון ליש"ט על קשר ריאל מדריד, האיטלקי הסורר הבהיר לסוכנו כי הוא מעוניין לשחק אך ורק במנצ'סטר יונייטד, שמצדה סימנה את מירנדה ופונטה. סנט אטיין עם חיזוק כפול רגע לפני הגומלין מול בית"ר, שווינשטייגר עם הצהרה לגבי עתידו

עריכת וידאו: בן אילן

העברות

* דריל ינמאט, מגנה הימני ההולנדי של ניוקאסל, חתם בווטפורד תמורת סכום מוערך של כ-7.5 מיליון ליש"ט.

* את מקומו של ינמאט בניוקאסל תפס דיאנדרה ידלין, שעזב את טוטנהאם. עדיין לא ברור מה הוא סכום ההעברה אותו קיבלו התרנגולים עבור האמריקאי בן ה-23.

* אקס צ'לסי וברצלונה, איידור גודיונסון, מצא בית חדש. האיסלנדי המופלא חתם בפון סיטי ההודית, שהפכה לקבוצה ה-16 שלו בקריירה.

* ורדר ברמן רכשה מאינגולשטאדט את המגן הימני רוברט באואר. הגרמני בן ה-21 עבר תמורת 2.5 מיליון יורו וחתם עד 2020.

* הושלמה השאלת ז'וסואה מפורטו לגלאטסראיי. שחקן הכנף הפורטוגלי חוזר לטורקיה, שם שיחק לפני שנתיים בבורסאספור. לגלאטסראיי אופציה לרכוש אותו בתום העונה.

* רכש כפול לסנט אטיין רגע לפני הגומלין מול בית"ר ירושלים. ז'ורדן ורטו הושאל לעונה מאסטון וילה. הנרי סבה גם הוא חתם לעונה בהשאלה מניוקאסל. השניים לא יכולו לשחק בגומלין על המקום בשלב הבתים של הליגה האירופית.

* רכש מרשים לסמפדוריה. הקשר ההתקפי הבלגי, דניס פראט בן ה-22, חתם בקבוצה מגנואה תמורת 10 מיליון יורו שהועברו לאנדרלכט.

שמועות

* האם בסטיאן שווינשטייגר יישאר במנצ'סטר יונייטד? הקשר הגרמני, שקיבל הודעה כי הוא לא בתוכניות של ז'וזה מוריניו, בחר להוציא הודעה לגבי עתידו. "מנצ'סטר יונייטד יהיה המועדון האחרון שלי באירופה. אני מכבד מועדונים אחרים, אבל זה המועדון היחיד שגרם לי לעזוב את באיירן מינכן. אני אהיה מוכן למקרה והקבוצה תהיה זקוקה לי. זה כל מה שאני יכול להגיד על הסיטואציה שלי, תודה לאוהדים על התמיכה הנהדרת שלהם בשבועות האחרונים".

* באיטליה טוענים כי מריו באלוטלי העביר מסרים לסוכנו, מינו ראיולה, כי הוא מעוניין להתאחד שוב עם ז'וזה מוריניו במנצ'סטר יונייטד. האיטלקי לא נכלל בתוכניות של ליברפול ובשבועות האחרונים נדחה על ידי בולוניה וססואולו.

* יובנטוס עומדת להשלים עוד עסקת ענק ועל פי דיווחים באיטליה, האלופה קרובה מאוד לרכוש את בלס מטוידי, קשר נבחרת צרפת ופריס סן ז'רמן. מטוידי צפוי להחליף את פוגבה שעזב למנצ'סטר יונייטד.

* סון יונג-מין עשוי לחזור לליגה הגרמנית אחרי עונה אחת בלבד בטוטנהאם. וולפסבורג מביעה עניין רב בדרום קוריאני שעלה לספרס 22 מיליון ליש"ט בקיץ שעבר.

* ארסנל שנואשת לחזק את מרכז ההגנה, חוזרת לאופציית קוסטאס מנולאס. התותחנים לא הצליחו לרכוש את שקודראן מוסטפי מוולנסיה ומקווים להצליח לצרף את הבלם היווני של רומא.

* בלם אחר שנמצא על הכוונת של ארסן ונגר הוא מרסל טיסראן. הצרפתי-קונגולזי בן ה-23 שייך למונאקו ושיחק בשנתיים האחרונות כמושאל בטולוז. באנגליה מספרים שגם האלופה לסטר סיטי מביעה בו עניין הולך וגובר.

* ז'וזה מוריניו רוצה לצרף למנצ'סטר יונייטד את בלם סאות'המפטון, ז'וזה פונטה. כרגע הסיינטס מסרבים בכל תוקף למכור את הפורטוגלי בן ה-32.

* אפקט הדומינו של העברת קלאודיו בראבו מברצלונה למנצ'סטר סיטי יסתיים עם טים קרול. הצ'יליאני ישלים את המעבר לתכולים, יספר סילסן יעבור מאייאקס לברצלונה וקרול אמור להיות מושאל מניוקאסל לאייאקס.

שחקן סאות'המפטון, ז'וזה פונטה. GettyImages
מוריניו לא מוותר. פונטה/GettyImages

* ליברפול מוכנה להשקיע 51 מיליון ליש"ט עבור קשר ריאל מדריד, חאמס רודריגס. הקולומביאני, ששמו נקשר עם צ'לסי ויובנטוס, עשוי להעדיף את הקבוצה של יורגן קלופ בעיקר בשל היעדר התחרות שלו על העמדה בקישור ההתקפי.

* חואן איטורבה נמצא על הכוונת של כמה קבוצות ספרדיות, ביניהן ויאריאל ומלאגה. רומא תסכים להשאיל את החלוץ הפרגוואי תמורת כ-2 מיליון יורו ולהוסיף אופציית מכירה שתנוע סביב 10-12 מיליון יורו.

* באנגליה מדווחים שארסנל מגבירה את המאמצים לצירופו של בלם מנצ'סטר יונייטד, פיל ג'ונס. עם זאת, כרגע נראה כי ז'וזה מוריניו מעוניין בהשארתו של האנגלי במועדון.

* עוד אצל השדים האדומים, על פי העיתון הבריטי 'טלגרף', מוריניו מעוניין בז'ואאו מירנדה, בלמה של אינטר.

* 'בילד': הקאן צ'לאנוילו, קשרה הטורקי של באייר לברקוזן, מבוקש בטוטנהאם. על פי הדיווחים, המועדון הגרמני צפוי לדרוש מהתרנגולים 21 מיליון ליש"ט עבור השחקן.

* באיטליה מדווחים: יובנטוס הסכימה להצעתה של נאפולי על סימונה זאזה, תמורת 28 מיליון יורו.

* 'גארדיאן': ווסטהאם תרכוש את אדמילסון פרננדס מסיון תמורת חמישה וחצי מילון ליש"ט. הקשר בן ה-20 ערך 26 הופעות בליגה השוויצרית בעונה החולפת.

* סביליה מקווה לחזק את עמדת השוער ואחרי שהמגעים עם ג'ו הארט לא הבשילו היא סימנה את שוער פאריס סן ז'רמן, סלבטורה סיריגו. האיטלקי מיעט לקבל דקות בעונה הקודמת בעקבות נסיקתו של קווין טראפ וגם החזרה של אלברו אראולה מוויאריאל לא תרמה למעמדו. הוא עשוי להיאבק על האפודה הראשונה מול מיגל ריקו.

* סלטה ויגו הגיעה להבנות עם מוניר אל חדאדי. חלוץ ברצלונה יושאל לקבוצה של אדוארדו בריסו, שמחפשת יורש אחרי מכירתו של נוליטו למנצ'סטר סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully