וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוצ'יאנו ספאלטי: "הפסדנו משחק חשוב מאוד שישנה את העונה"

מאמן רומא לאחר ההדחה על ידי פורטו בפלייאוף ליגת האלופות: "היה נאיבי לקבל שלושה כרטיסים אדומים במהלך ההתמודדות". מאמן המנצחים, נונו אספיריטו סנטו: "הגענו למגרש עם המנטליות הנכונה"

רויטרס

ברומא מלקקים את הפצעים לאחר ההדחה אמש (שלישי) על ידי פורטו בפלייאוף ליגת האלופות. הג'לארוסי אמנם הגיעו עם מקדמה למשחק השני בבירת איטליה לאחר 1:1 בפורטוגל, אך פליפה כבש שער מוקדם, דה רוסי ואמרסון הורחקו, ומשם הפורטוגלים לא התקשו, כבשו עוד שני שערים והותירו את ארץ המגף עם שתי נציגות בלבד בליגת האלופות.

לאחר המשחק, אמר מאמן הרומאים, לוצ'יאנו ספאלטי: "לא החזקנו בכדור כמו שצריך וזה היה התכנון העיקרי שלי בתחילת המשחק, ברגע שהתחלנו לשחק כמו שרציתי דניאלה דה רוסי הורחק והכל הפך לקשה יותר". האיטלקי התייחס באופן ספציפי לנושא הכרטיסים האדומים, כאשר בשני המשחקים קבוצתו ספגה שלושה כאלה (ורמאלן ספג אחד במפגש הראשון): "היה מאוד נאיבי מצדנו לספוג את ההרחקות הללו, בעונה שעברה אחד הדברים שאפיינו אותנו היה לסיים את המשחק עם 11 שחקנים. אני לא מבין למה זה קרה עכשיו מספר פעמים כי היינו יכולים לשחק בצורה רגועה בהרבה. זה דבר חדש לי וחבל שזה קרה".

ספאלטי המשיך: "איבדנו את הכדור יותר מידי פעמים וביצענו טעויות טיפשיות ולא הכרחיות. הפכנו לעצבניים יותר ולא הצלחנו להניע את הכדור כמו שצריך, לאחר השער המוקדם והכרטיס האדום הכל התפרק".

עוד בנושא:

פלייאוף האלופות: פורטו הביסה את רומא, גם מונאקו בשלב הבתים
דניאלה דה אדום: דה רוסי אשם בהדחה המהדהדת מליגת האלופות

לוצ'אנו ספאלטי מאמן רומא עם ראג'ה נאינגולן. רויטרס
"ביצענו טעויות טיפשיות". ספאלטי ונאינגולן מאוכזבים לאחר המשחק/רויטרס

השוער של האיטלקים, וויצ'ך שצ'סני אמר לאחר המשחק: "איבדנו את הראש ופורטו היו שם כדי לנצל זאת, זה מאוד מאכזב. זה היה משחק גדול עבורנו והדרך בה איבדנו את השליטה במשחק היתה מאוד מתסכלת. עכשיו עלינו להרים את הראש. אני חושב שהתכוננו כמו שצריך למשחק הזה טוב, לדעתי לא הפסדנו את המשחק בגלל איכות הקבוצה אלא בגלל שלא שמרנו על קור רוח".

קווין סטרוטמן, הקשר ההולנדי של הקבוצה אמר: "התכוננו כמו שצריך אבל פתחנו רע מאוד. את המשחק הראשון שיחקנו ב-10 שחקנים ואת השני בתשעה, זה מקשה מאוד על הכל. אולי הבעיה היתה מנטלית כי מבחינה פיזית היינו בסדר גמור. ידענו מה צריך לעשות על המגרש, אך לא עשינו זאת. אני לא יודע למה לא שיחקנו כמו שצריך, עכשיו צריך להסתכל על הליגה. אין את מי להאשים כי כולנו הפסדנו יחד".

בצד המנצח, בצד המנצח, מאמן פורטו, נונו אספיריטו סנטו היה מרוצה: "הגענו למגרש עם הגישה והמנטליות הנכונה. הצלחנו לשלוט במשחק מול קבוצה מצוינת ושיחקנו כדורגל טוב. היינו מרוכזים ואני מברך את השחקנים שלי. הם עשו עבודה מצוינת נגד יריב חזק מאוד. ראיתי שהם עזרו אחד לשני והאמינו לכל אורך הדרך. היה חשוב מאוד לשחק בצורה רגועה. הגיע לנו לעלות, זוהי פורטו שאנחנו רוצים לראות".

מיגל לאיון, שכבש את השער השני במשחק, אמר: "חבל שרומא לא תהיה בליגת האלופות. ידענו שתהיה התמודדות קשה אך היתה לנו את האיטליגנציה להגיע לכאן ולהשיג ניצחון. שיחקנו את המשחק שלנו בצורה חכמה ועשינו את העבודה כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully