וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניב אנטמן חתם בדורדרכט, איתמר ישראלי יחליפו בראשון לציון

23.8.2016 / 12:26

השוער בן ה-24, המחזיק בדרכון רומני, ניצל את סעיף היציאה שלו לחו"ל והצטרף לקבוצה מהליגה ההולנדית השנייה, עמה כבר החל להתאמן. שוער בני יהודה יתפוס את מקומו בקבוצה מהליגה הלאומית

ניב אנטמן חתם היום (שלישי) בקבוצת דורדרכט מהליגה השנייה בהולנד. השוער בן ה-24, שחתם בחודש שעבר בהפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית והשאיר לעצמו אופציית יציאה לחו"ל אחרי שנבחן בכמה קבוצות בקיץ האחרון, קיבל את השחרור מאיל ברקוביץ' וחתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, אחרי שכבר סיכם עקרונית את תנאיו והצטרף לאימוני הקבוצה. אנטמן מחזיק בדרכון רומני ולכן לא ייחשב לשחקן זר בדורדרכט.

אנטמן, בנו של שוער העבר גיורא אנטמן, החל את דרכו בקבוצות הילדים של מכבי חיפה ובגיל נערים חצה את הכביש ועבר ליריבה העירונית. בהפועל חיפה הוא הגיע עד לבוגרים, החליף כמה פעמים את השוערים הזרים פז'מיסל קובארז' ומריאן אנטולוביץ', ובעונה שעברה רשם 12 הופעות בליגה. הוא קיווה להיות השוער הראשון של האדומים מהכרמל, אך עזב בקיץ בעקבות הצטרפותו של ההולנדי פיט פלטהאוזן.

מי שיגיע לראשון לציון במקום אנטמן הוא איתמר ישראלי בן ה-24, שהתבקש על ידי בני יהודה למצוא לעצמו קבוצה בלאומית בעקבות צירופו של ניקיטה חייקין וכעת יעבור לכתומים מעיר היין.

עוד בנושא:
ליגה לאומית: 0:0 בין הפועל פתח תקוה ומכבי נתניה
ניקיטה חייקין יחתום בבני יהודה. גורמים במועדון: "אביו יתרום כסף"

איתמר ישראלי שוער בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
מגיע ללאומית. ישראלי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully