וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקיטה חייקין יחתום בבני יהודה. גורמים במועדון: "אביו יתרום כסף"

לוואלה! ספורט נודע כי השוער היהודי שנבחן בתקופה האחרונה סיכם את תנאיו. על פי גורמים, משפחתו תסייע כלכלית. תגובת המועדון: "שמועות מרושעות". איתמר ישראלי התבקש למצוא קבוצה

שוער בני יהודה ניקיטה חייקין. ברני ארדוב
הספיק לשחק בגביע הטוטו. ניקיטה חייקין/ברני ארדוב

למרות היכולת הטובה של אמיליוס זובאס בהופעת הבכורה שלו בשערה של בני יהודה ב-1:1 מול בני סכנין בשבת, והצטיינותו של איתמר ישראלי במשחקי גביע הטוטו, הקבוצה משכונת התקווה הוסיפה מתחרה נוסף לעמדה בין הקורות. לוואלה! ספורט נודע כי ניקיטה חייקין, השוער היהודי-רוסי שנבחן בקבוצה בשבועות האחרונים ואף שותף בגביע הטוטו, סיכם את תנאיו ויצטרף לסגל של אריק בנאדו, כשעל פי גורמים בבני יהודה המהלך הבשיל בזכות העובדה כי "אביו הבטיח לתרום כסף לקבוצה".

חייקין בן ה-21 נולד בנתניה וחזר עם משפחתו לרוסיה כשהיה בן שנתיים. סבו וסבתו המשיכו להתגורר בישראל, ובהמשך משפחתו עברה לאנגליה כדי להיות איתו כאשר החל את דרכו במחלקות הנוער של צ'לסי, רדינג ופורטסמות'. חייקין מגיע ממשפחה בעלת ממון ואביו של השוער הבטיח כאמור לסייע כלכלית לבני יהודה, כך לטענת גורמים במועדון. לפני כן נבחן חייקין גם במכבי תל אביב והפועל אשקלון, ובעבר אף השתייך לסגל נבחרת רוסיה הצעירה.

המהלך הזה מגיע על חשבון שוער המשנה ישראלי, שחשב כי יקבל הזדמנות בעקבות הפרידה מדלה איינוגבה וזכה למחמאות על הופעותיו בגביע הטוטו, אך נסוג כעת לעמדת השוער השלישי. ישראלי טרם שוחרר, אך בבני יהודה הבהירו כי מחפשים לו קבוצה בליגה הלאומית ואם לא תימצא אחת כזו הוא ייאבק עם חייקין על המקום בסגל.

מבני יהודה נמסר בתגובה: "איתמר ישראלי שוער מוכשר. עם החתמת שוער הוצע לאיתמר לעבור למועדון בו יוכל להיות שוער ראשון, מתוך רצון אמיתי שישחק ויתקדם. יש כוונה להחתים את נקיטה היות והצוות המקצועי חושב שמדובר בשוער צעיר ומאוד מוכשר. לגבי 'שמועות מרושעות' שאביו של נקיטה יתרום למועדון, אין כוונה להתייחס לשטות הזאת! איתמר שחקן בית וכל רצוננו הוא טובתו המקצועית והאישית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully