וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: 0:0 בין הפועל פתח תקוה ומכבי נתניה

הקבוצה של דראפיץ' היתה טובה בהרבה אך לא הצליחה למצוא את הרשת. דידיה קוגבניה בעט בדקה ה-37 למשקוף, בדקה ה-73 שער של רועי דיין נפסל בטענת נבדל. הפועל עפולה והפועל קטמון נפרדו ב-3:3

שחקן מכבי נתניה, ערן לוי. ברני ארדוב
לא היה חד מספיק. ערן לוי/ברני ארדוב

מחזור הפתיחה בליגה הלאומית נמשך הערב (שני) וארבעה משחקים הסתיימו ללא הכרעה. יש לציין שמתוך שמונת המחזורים הראשונים בליגה, שבעה מתוכם הסתיימו בתוצאות תיקו. במפגש המרכזי מכבי נתניה והפועל פתח תקוה נפרדו ב-0:0, בעוד בעפולה נפלו שישה שערים כאשר הפועל המקומית והפועל קטמון נפרדו ב-3:3. בשני משחקים נוספים, הפועל ירושלים ועירוני נשר סיימו ב-1:1, כאשר הפועל נצרת עילית ומכבי הרצליה סיימו באותה תוצאה.

seperator

הפועל פתח תקוה - מכבי נתניה 0:0

הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' היתה טובה בהרבה והגיעה למספר הזדמנויות, אך יום טוב של אבי איבגי והחמצות של שחקני ההתקפה מעיר היהלומים הביאו למשחק ללא שערים. ערן לוי שחזר לשחק לאחר יותר משנה, נראה פעיל מאוד ובעט מספר פעמים לשער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
- מאמן בית"ר ירושלים, סלובודאן דראפיץ'. ניב אהרונסון
שלטו במשחק. דראפיץ'/ניב אהרונסון

מהלך המשחק

דקה 1: המשחק יצא לדרך באצטדיון המושבה.

דקה 5: הזדמנות ראשונה במשחק למקומיים. כדור קרן נהדף על ידי ההגנה וגבי קניקובסקי בעט מצוין מחוץ לרחבה, אך דין גל היה במקום.

דקה 25: התקפה מתפרצת טובה של מכבי נתניה. קוגבניה ניצל איבוד כדור במרכז המגרש, פרץ על אגף שמאל ומסר לערן לוי, שמסף הרחבה בעט מעל השער.

דקה 33: הקבוצה של דראפיץ' נראית קצת טוב יותר כשערן לוי פעיל מאוד ומחפש את חבריו עם כדורים ארוכים. למרות זאת, לא היו איומים משמעותיים על שערו של אבי איבגי.

דקה 37: הזדמנות גדולה למכבי נתניה. עלי מוחמד ניצל טעות בהגנה ונתן פס יפה לקוגבניה, שמעשרה מטרים בעט כדור חזק למשקוף. את הריבאונד אבי איבגי הצליח להדוף.

דקה 45: מחצית במושבה.

דקה 65: רועי דיין שנכנס במחצית במקום אביב אברהם כמעט וכובש. החלוץ קיבל כדור גובה מערן לוי ובעט טוב בסיבוב, אך לא מספיק מדויק.

דקה 73: רועי דיין נוגח פנימה משבעה מטר, אך השער נפסל בטענת נבדל.

דקה 82: עוד הזדמנות לנתניה. ערן לוי עם בעיטה חזקה מ-18 מטר, שנעצרה על ידי איבגי.

דקה 90: סיום המשחק, 0:0 בין הקבוצות.

הפועל עפולה - הפועל קטמון 3:3

המקומיים שלטו מהפתיחה ובדקה ה-23 עלו ליתרון משערו של איאן דארן לורי. הדרום אפריקאי ניצל טעות של השוער סיידוף ובעט מחוץ לרחבה כדור שחדר פנימה. בדקה ה-43 קטמון חזרה למשחק משער של מיכאל ממן שקיבל כדור בתוך הרחבה ובעט פנימה. שלוש דקות מאוחר יותר ועפולה חזרה להוביל לאחר מהלך קבוצתי מצוין. צ'קומה אוגו קיבל כדור עומק גדול מגיא דיין ולא התבלבל מול השוער כדי לקבוע 1:2 לעפולה במחצית. 12 דקות בתוך המחצית השניה קטמון השיגה פנדל לאחר שגיזי דורבור הכשיל את אבירם ברוכיאן ברחבה. הקשר ניגש לפנדל ובעט פנימה, 2:2. שתי דקות לסיום המהפך הושלם כשליעד עובד בעט כדור אלכסוני חזק לפינה השמאלית של השער מחוץ לרחבה, וקבע 2:3 לקטמון. הדרמה נמשכה ואיתי עוזרי הצליח לנגוח פנימה שתי דקות מאוחר יותר, ולקבוע את תוצאת המשחק, 3:3 בסיום.

אבירם ברוכיאן שחקן הפועל קטמון. אדריאן הרבשטיין
שער שלא הספיק לניצחון. ברוכיאן/אדריאן הרבשטיין

הפועל ירושלים - עירוני נשר 1:1

יוסי מזרחי וקבוצתו פתחו את העונה עם תיקו מאכזב. הירושלמים לא התחזקו ממשית במהלך הקיץ, ולא הצליחו לנצח במחזור הראשון של העונה. אחמד שעבאן מהאורחים קיבל כרטיס אדום בדקה ה-32 והותיר את נשר ב-10 שחקנים. בדקה ה-55 ירושלים ניצלה את היתרון המספרי ועלתה ל-0:1 משער של אנתוני וארן. אלי דרעי השאיר גם את הירושלמים עם שחקן פחות שתי דקות לסיום, ונשר הצליחה לנצל זאת עם שיוויון דרמטי בדקה ה-93, משער של באירקטרביץ'.

הפועל נצרת עילית - מכבי הרצליה 1:1

הקבוצה של פטריסיו סייג מאוד רוצה להגיע לליגת העל לאחר הפיספוס בעונה שעברה, והפתיחה מול נצרת עילית לא צלחה הערב כפי שהם ציפו כשהם סיימו בתיקו לא מעודד מבחינתם. רועי עטר העלה את המקומיים ליתרון מפתיע יחסית בדקה ה-35, אך בדקה ה-67 ז'ורדן פושה הצליח להשוות לאורחים ולקבוע את תוצאת המשחק, 1:1 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully