וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בלאומית: מכבי נתניה תנסה לצמצם את המינוס מול הפועל פתח תקוה

היורדת מליגת העל, לה הופחתו נקודות בגלל כניסה להקפאת הליכים, תתחיל את העונה במושבה מול הקבוצה שאושרה בבקרה ממש ברגע האחרון (19:00, 5 לייב). קטמון בעפולה, היסטוריה לנשר

שוער הפועל פתח תקוה אבי איבגי. יוסי ציפקיס
חזר להפועל פתח תקוה. אבי איבגי/יוסי ציפקיס

עונת 2016/17 בליגה הלאומית נפתחה עם שלוש תוצאות תיקו ומנצחת אחת בלבד (הפועל רמת גן) במשחקי יום שישי, ומחר (שני, 19:00, שידור משולב בספורט 5 לייב) שמונה קבוצות נוספות תנסנה להצטרף לאורדונים ולהתחיל ברגל ימין. במוקד יעמוד המפגש במושבה בין הפועל פתח תקוה למכבי נתניה, כשעירוני נשר תעשה היסטוריה עם משחק ראשון בלאומית, בטדי מול הפועל ירושלים. הפועל קטמון תתארח בעפולה ומכבי הרצליה תצא לעכו למשחק מול הפועל נצרת עילית.

ערן לוי שחקן מכבי נתניה, מאחוריו דיא סבע. מגד גוזני
מתחילים מהמקום האחרון. ערן לוי עם דיא סבע/מגד גוזני

הפועל פתח תקוה - מכבי נתניה

למרות איומי הירידה לליגה א', הפועל פתח תקוה העבירה בסופו של דבר את התקציב שלה בבקרה ופותחת עוד עונה בלאומית, במפגש בין שני מועדוני פאר שחולקים יחד 11 אליפויות. אסף נמני מונה למאמן של המלאבסים והסתפק בהחתמות צנועות של אבי איבגי, מור שקד, דין אקפי, מייקל טוקורה, אימורו לוקמן, יובל יוסיפוביץ' ואור חביביאן, כשמרבית שחקני ההרכב מהעונה שעברה עזבו. היורדת מכבי נתניה, עם הבוס החדש אייל סגל ועם סלובודן דראפיץ' על הקווים, מתחילה את העונה במינוס תשע נקודות ומקווה לסגור אותו כמה שיותר מהר. ערן לוי חזר אחרי היעדרות של יותר משנה, כבש פעמיים בגביע הטוטו ויוביל את הקבוצה יחד עם דיא סבע. רועי דיין, שון וייסמן, יקיר שינה, רביד גזל שחזר הביתה והזרים ברנקו ורגוץ', עלי מוחמד ודידייה קוגבניה ינסו לעזור.

הפועל עפולה - הפועל קטמון

אחרי עונה בה הגיעה לפלייאוף העליון ואפילו פלרטטה לרגעים עם הכרטיס השני לליגת העל, הפועל קטמון רוצה להתמודד שוב בצמרת הליגה. פרדי דוד, שהיה אחראי לשינוי הגדול מאז הגיע במהלך העונה שעברה, נפרד מהבלמים גולן חרמון (פרש) ויוגב הזוהרוי (עבר לקרית שמונה) והביא במקומם את דניאל רומיץ' הקרואטי ואת לירן ז'אן מהפועל כפר סבא. איציק כהן, שמגיע אחרי עונה בה לא כבש וירד ליגה עם מכבי נתניה, ינסה להשתקם בליגה בה כבר היה מלך השערים. גם רז שטיין, שכבר עבר בקיץ להפועל ראשון לציון, הספיק לחזור. המארחת הפועל עפולה המשיכה עם אייל לחמן, שהביא חיזוק מעניין בדמות החלוץ הדרום אפריקאי דארן לורי. גיא דיין חזר לקדנציה נוספת, מוחמד פודי שב לליגה אחרי גלות בכדורגל הפלסטיני ועידן מקדש הגיע מאשדוד, אבל שבעה שחקני הרכב עזבו והחיים של עפולה לא יהיו פשוטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דור כוכב שחקן הפועל עכו. ניב אהרונסון
יעשה היסטוריה עם נשר. דור כוכב/ניב אהרונסון

הפועל נצרת עילית - מכבי הרצליה

בתום עונה אותה סיים למעשה כמאמן בפועל, אריאל שיימן מינה את פטריסיו סייג למאמן החדש והציב את הכרטיס לליגת העל כיעד. מכבי הרצליה שוב תסתמך על הסקורר המדופלם ז'ורדן פושה, איתו ימשיך בחוד אלכס אוגוגו הניגרי ומאחוריהם ינווט הברזילאי מרכוס באסטוס. היהודי-ארגנטינאי מתיאס קורטאבה הגיע לחזק את ההגנה יחד עם המגן גיא גומברג, ובשער מקבל את הקרדיט בר מנקר. הפועל נצרת עילית, שנאלצת לארח בעכו, התארגנה כהרגלה באיחור וצפויה לעוד עונה של מאבקי הישרדות. מאיר כהן חזר בגיל 44 ולפניו ימשיכו הצמד אלירן חודד וג'ניה ברקמן, כשבהתקפה ינסו משה בן לולו וניקולאס פלצ'וק לחזור לעצמם אחרי עונה מאכזבת. רוקאס סטנולביצ'יוס הליטאי הגיע מקרית שמונה.

הפועל ירושלים - עירוני נשר

יוסי מזרחי חזר לקבוצה אותה הוביל לגמר גביע המדינה ב-1998, אבל בינתים הדברים לא הולכים כפי שרצה. הפועל ירושלים בקושי התחזקה וגם הניצחון בגביע הטוטו על הפועל ראשון לציון לא ממש רומם את מצב הרוח. האדומים מהבירה ממשיכים עם הבסיס מהעונה שעברה ובונים בעיקר על הכישרון של גיא כהן, כשהיהודי-צרפתי גאטן וארן ינסה לספק את השערים. עדי קונסטנטינוס, ניל אברבנל ואמיר בן שמעון הצטרפו. בצד השני תירשם היסטוריה, כשעירוני נשר תופיע לראשונה בליגה הלאומית. העולה מליגה א' צפון מציגה על הקווים את אלדד שביט ועל המגרש הרבה יוצאי מכבי חיפה דוגמת דור כוכב, ערן רוזנבאום, אחמד שעבאן, דניאל טוויזר ואפילו שי מימון, שישתף פעולה במרכז ההגנה עם אביב חדד. הבוסנים דליבור פנדז'ה וסמיר ביירקטרביץ' יובילו את החלק הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully