וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 2:3 דרמטי למילאן על טורינו, רק 2:2 לנאפולי מול פסקארה

דרמה במחזור הפתיחה: באקה כבש שלושער, דונארומה הציל פנדל בתוספת הזמן וסידר לרוסונרי ניצחון. מרטנס עלה מהספסל והציל נקודה לפרטנופי עם צמד. אינטר הפסידה 2:0 אצל קייבו

ג'אנלואיג'י דונארומה שוער מילאן. AP
גיבור המחזור. דונארומה/AP

אחרי הניצחונות של יובנטוס ורומא אתמול, מחזור הפתיחה בליגה האיטלקית נמשך הערב (ראשון), עם מילאן, שניצחה 2:3 את טורינו בזכות שלושער של קרלוס באקה והצלת פנדל של ג'אנלואיג'י דונארומה בתוספת הזמן. נאפולי הסתפקה ב-2:2 אצל פסקארה ואינטר הפסידה 2:0 מול קייבו. לאציו רשמה את התוצאה המשוגעת של המחזור, ניצחון 3:4 בחוץ על אטאלנטה.

קרלוס באקה מילאן. GettyImages
כוכב המחזור בינתיים. קרלוס באקה/GettyImages

מילאן - קליארי 2:3

קרלוס באקה היה מחוזר במשך כל הקיץ בעיקר על ידי ווסטהאם שרצתה להפוך אותו לחלוץ המוביל שלה. אולם, מילאן התעקשה על החלוץ וידעה למה. באקה פתח את עונתו השנייה במדי הרוסונרי עם שלושער שסידר לקבוצתו שלוש נקודות, אבל עם כל הכבוד לבאקה, הגיבור הגדול של מונטלה היה דווקא השוער הצעיר ג'אנלואיג'י דונארומה. הרוסונרי הובילו 1:3 עד הדקה ה-90, אבל תוספת הזמן סיפקה דרמה אדירה, כאשר דניאלה באזלי צימק ל-3:2 בתוספת הזמן וארבע דקות בתוספת הזמן גבריאלה פאלטה הכשיל את אנטוניו דמאטו ברחבה. השופט לא היסס, הרחיק את פאלטה והורה על פנדל, אבל ג'אנלואיג'י דונארומה זינק והציל את הפנדל של אנדראה בלוטי כדי לשמור על שלוש הנקודות במילאנו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
seperator

פסקארה - נאפולי 2:2

סגנית האלופה קיוותה לפתוח את העונה טוב יותר מול היריבה החלשה, אך זה לא ממש הלך, כאשר כבר בדקה השמינית הלובי אחמד בנאלי נשלח בכדור עומק ומצא את הרשת ובדקה ה-35, ג'יאנלוקה קפרארי הדהים את הפרטנופי עם השני, בבעיטה מתוך הרחבה. בדקה ה-53 שלח מאוריציו סארי לדשא את דריס מרטנס, במטרה להציל את המצב וזה בדיוק מה שקרה, כאשר הבלגי איזן תוך עשר דקות בלבד. בדקה ה-60 הוא בעט לפינה הרחוקה וכעבור שלוש דקות כבש משלושה מטרים בנגיעה, כדי לפחות לחלץ נקודה.

שחקני פסקארה חוגגים. GettyImages
פסקארה שמטה יתרון של שני שערים/GettyImages

אטאלנטה - לאציו 4:3

קיץ סוער עבר על לאציו, קיץ שכלל את התפטרותו המהירה של מרסלו ביילסה ומחאת אוהדים. לפחות העונה יצאה לדרך עם ניצחון, שהושג בקושי רב. צ'ירו אימובילה פתח את החגיגה עם בעיטה מתוך הרחבה בדקה ה-15 אחרי שהגיע מול השוער. חמש דקות לאחר מכן, ווסלי הודט נגח פנימה ובדקה ה-33, כריסטיאנו לומברדי הסתער על ריבאונד מכדור שנהדף על ידי השוער והשלים בליץ שקבע 0:3 תוך 18 דקות בלבד. אלא שפרנק יאניק קסייה סירב לוותר ותוך ארבע דקות החזיר את המארחת למשחק עם בעיטה מזווית קשה שנכנסה בפינה הקרובה ועוד שער מקרוב אחרי הדיפה רעה של מרקטי. אטאלנטה ניסתה להשוות, אבל לא הצליחה לצערה ובדקה ה-89, דנילו קטאלדי שנכנס כמחליף שתי דקות קודם לכן, חתם את הניצחון, כאשר אנדראה פטאנה מספיק לצמק בדקה ה-91.

קייבו - אינטר 0:2

פתיחת עונה מאכזבת מאוד לאינטר. ארבע דקות בתוך המחצית השנייה, ואלטר בירסה קיבל כדור בתוך הרחבה, השכיב שני שחקנים של הנראזורי ובעט בחוכמה פנימה. תשע דקות לסיום, השחקן שלא הצליח במילאן הכפיל את מאזנו מול היריבה העירונית עם בעיטה יפה מחוץ לרחבה.

seperator

משחקים נוספים:

בולוניה - קרוטונה 0:1
לבולוניה: מתיאה דסטרו (86)

אמפולי - סמפדוריה 1:0
לסמפדוריה: לואיס מוריאל (37)

גנואה - קליארי 1:3
לגנואה: ז'ול נצ'אם (78), דייגו לקסלט (79), לוקה ריג'וני (88). לקליארי: מרקו בוריילו (66)

פאלרמו - ססואולו 1:0
לססואולו: דומניקו ברארדי (31, פנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully