וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "כל העולם אמר לי לא לגעת בלינגאנה ואני האמנתי בו"

מאמן הפועל אשקלון חגג אחרי שהזר החדש שלו כבש שלושער והשיג לעולה החדשה שלוש נקודות דרמטיות מול הפועל חיפה: "אנחנו לא צריכים להסתנוור מהניצחון, זו ליגה ארוכה וקשה"

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים. לירון מולדובן
ניצח על החגיגה. נעים/לירון מולדובן

ליגת העל נפתחה הערב (שבת) בסערה, בעיקר באשקלון, שם העולה החדשה הפועל אשקלון ניצחה 2:3 דרמטי את הפועל חיפה. איסו לינגאנה כבש שלושער (30, 71 ו-92) והצליח להשאיר את שלוש הנקודות בבית, למרות שהיריבה השיגה שוויון דרמטי משער עצמי של איינוגבה (81) ושער של אדילסון באהיה (90).

המאמן המנצח יובל נעים אמר בסיום: "מי שמכיר את העיר אשקלון יודע שגם כשמנצחים, זה הולך קשה. הגיע לנו יותר מ-2:3, אבל באמת היה משחק ענק. עשינו יותר מדי שטויות בסוף, במקום להניע כדור מרגל לרגל ולהחזיק את הכדור וספגנו".

על לינגאנה אמר נעים: "כל העולם אמר לי אל תיגע בשחקן הזה ואני האמנתי בו. אחרי שנה אחת, כמו שאוהבים לעשות בישראל, מחקו אותו לגמרי. שמנו את הכל בצד וכמו שהבטחתי, ראיתם קבוצה לוחמת, שנותנת הכל ויודעת לשחק כדורגל".

לקראת המשך הדרך הוסיף המאמן: "אנחנו לא צריכים להסתנוור מהניצחון, זו ליגה ארוכה וקשה. השחקנים צריכים עזרה ונעשה מאמץ. אנחנו חייבים לצרף עוד חמישה שחקנים וזה מה שנעשה".

מאמן המפסידה אלי כהן סיכם: "היינו נאיבים, חוסר ערנות, זה מאוד כואב. הצלחנו לחזור עם שני שערים יפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully