וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "לא בטוח שאעביר את הקבוצה בעתיד לבן משפחה"

19.8.2016 / 13:20

נשיא מכבי חיפה דיבר על עתידו במועדון: "אשמח אם יבוא מישהו רציני, אבל לא עומדים בתור. לא כל מי שיש לו כסף מתאים". וגם על קגלמאכר, קרלסן והעייפות של חלק מהשחקנים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה שינתה לאחרונה את פני הצוות המקצועי שלה ומנסה לעבור תהליך הבראה. נשיא מכבי חיפה יענקל'ה שחר התארח היום (שישי) באולפן "רדיו חיפה" וסיפר על התהליך החדש ודיבר גם על עתידו במועדון. שחר כבר הצהיר בעבר כי יהיה מוכן להתחלף אם יגיע משקיע מתאים, אולם כעת הוא טוען כי בחיפה אף מחפשים משקיע כזה. שחר הדגיש כי כרגע אין אדם כזה על הפרק, אולם הוא מבין שיצטרך למסור את הקבוצה בשלב מסוים ו"לא בהכרח לבן משפחה", לדבריו.

"בעבר ניסיתי לצרף לקבוצה אנשים, אבל לא אצל כל אחד יש את ההובי להוציא כספים", סיפר שחר. "אני אשמח אם יבוא מישהו רציני. אף אחד לא מבטיח שהוא יהיה פה עוד שלוש שנים, ההמשכיות של מכבי חיפה היא הדבר שמטריד אותי. אני לא נגד להכניס שותף אבל לא עומדים בתור. יש אנשים שבדקו בשבילי את הדברים האלה. לא קל לשמור על קבוצה ברמה של מכבי חיפה בתקציבים כאלה. התקציב העונה יהיה 70-80 מיליון שקל, שישה מיליון שקל רק בנוער. אם יהיה גורם רציני שירצה להצטרף, לא נגיד לו לא".

עוד בנושא:
טור כריסטיאן קרלסן: "המחלוקת עם רוני לוי הייתה בנוגע לבניית הסגל"
מכבי חיפה הגיעה לסיכום על התרת חוזהו של לודוביק אוברניאק

בעלי מכבי חיפה יעקב שחר, המנהל הספורטיבי טור כריסטיאן קרלסן. ברני ארדוב
מחפש מחליף. שחר/ברני ארדוב

"אם מחפשים משקיע? מחפשים. בעלים זה נטל, נטל עצום", המשיך שחר. "מועדון כמו שלנו, שזה 24 אחוז תמיכה בכל הארץ, קרוב ל-20 אלף מנויים, המחויבות גדולה. זה בא לידי ביטוי בפעילות מול הקהילה. קיבלנו את פרס מגן הכבוד מנשיא המדינה, לא משום שאנחנו לא דואגים למה שנעשה מסביב. ביום שאעביר את הקבוצה הכוונה היא להמשיך את הפעילות גם אחרי פינוי המקום על ידי, לאו דווקא לבני משפחה. אולי למישהו אחר. נדאג שתהיה המשכיות. לא כל מי שיבוא עם ארנק מלא בכסף יתאים לדבר הגדול הזה. כל שנה אני מכניס את היד עמוק לכיס, העונה נהיה לי חור. האם אודי אנג'ל אופציה? יש לי רשימה מכובדת מאוד, אבל לכו תשאלו אותם אם הם רוצים".

עלה המטרות לעונה הקרובה אמר: "כדי לבחון את העונה צריך לשאול מה השגנו: מקום בצמרת, אליפות או גביע. והשאלה השנייה היא מה עשינו. האם קידמנו את עצמנו לעומת השנים האחרונות. השניים האלה קשורים אחד בשני. אם נקדם את עצמנו גם התארים יגיעו. תוך שבועות אחדים נראה את השיפור בסגל שלנו. הצטרפו גם צעירים. תפקיד אנשי המקצוע הוא לחבר אותם. אני רוצה לשמוח, לשבת ביציע ולשמוח. לפעמים אתה יכול לנצח 1:0 ולפעמים להרגיש מובס. לפעמים הפסדת אבל שיחקת כדורגל מהנה והולך עם ציפיות חיוביות".

עוד בוואלה!

עם חבילת הסלולר של וואלה תשלמו פחות! בואו לחסוך

לכתבה המלאה
רועי קהת שחקן מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
הכול מחושב. שחר וקהת/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

לגבי חזרת הליגיונרים לארץ אמר: "לא מעט שחקנים ששיחקו בחו"ל עברו דרכי, לא הסכמתי איתם לגבי השכר שהם דרשו. לכן גם בעתיד נעשה את הכל בתחשיב זהיר כדי לא להתפתות". על גארי קגלמאכר: "מי החליט שהתפקיד המקורי שלו הוא בלם? אנחנו גיבורים גדולים, בסוף העונה נדע אם הוא הצליח או לא. כאן חורצים גורלות. סבלנות זה דבר חשוב מאוד. אני שם כסף וגם משאבים אנושיים וסבלני, גם לאוהדים מותר להיות סבלניים".

היכולת הלא טובה במחצית השניה מול הפועל באר שבע אמר: "התלהבות יתר של השחקנים. המאמן החדש ישב ביציע. הם לא חילקו נכון את הכוח שלהם, זה נובע מחוסר משחקים. לבאר שבע היה יתרון כי הפסקנו לשחק אחרי המשחק בטאלין, למרות שגם שם לא ממש שיחקנו. יש לנו חוסר במשחקי הכנה. באר שבע שיחקה משחקים באירופה והיה לה משחק עודף בגביע הטוטו. הם באו עם סגל שחקנים דומה לעונה הקודמת. אני לא בורח מהעובדה שצריך לשפר את היכולת הגופנית, אנחנו נצרף בעוד שבוע או שבועיים מומחה בתחום הזה. אנחנו פועלים בנושא הזה".

בנושא אחר: בחיפה עדיין ממתינים לשלומי אזולאי. אם ישוחרר ממכבי תל אביב, הוא יגיע לחתום במועדון. "לא נפנה שוב לאף אחד. כשישוחרר נדבר", אמרו בחיפה הבוקר. כרגע במועדון סומכים על סאן מנחם כמגן שמאלי, אבל לא פוסלים לגמרי את האפשרות להביא מגן שמאלי. ההעדפה של רנה מולנסטיין כרגע היא לצרף עוד קשר במקום לודוביק אוברניאק שעזב.

שחקן מכבי תל אביב שלומי אזולאי. יוסי ציפקיס
עדיין מחכים. אזולאי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully