וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הגיעה לסיכום על התרת חוזהו של לודוביק אוברניאק

18.8.2016 / 11:53

הפולני שמחוזר על ידי מץ הצרפתית עוזב אחרי שנה ויחתום בקרוב על הסכם השחרור. מכבי חיפה תנסה להחתים קשר, גם שלומי אזולאי עליו הציעו מענק במקרה של אליפות עדיין עומד על הפרק. בנורבגיה מדווחים שמאמן הכושר רנה סקובדאל הצטרף לצוות המקצועי

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: בן אילן

מכבי חיפה הגיעה הבוקר (חמישי) לסיכום על התרת חוזהו של לודוביק אוברניאק. השחקן קיבל פיצוי מהמועדון ויעזוב רשמית את מכבי חיפה. הפולני שלא היה חלק מהסגל של הקבוצה במשחקים האחרונים כבר שמע לפני מספר שבועות שהוא אינו בתוכניות. לאחר עזיבת רוני לוי מעמדו נפגע עוד יותר וכעת, לאחר מינוי רנה מולנסטיין, הוחלט סופית לשחרר אותו מהקבוצה. אתמול פרסמנו כי מץ, הקבוצה בה גדל, פנתה שוב לשחקן ובכוונתה להחתימו. אוברניאק ישוב לצרפת לצורך ניהול משא ומתן.

עוד בנושא:
מץ רוצה את אוברניאק. מולנסטיין: "אצלי תעבדו קשה, אבל נכון"
רנה מולנסטיין: "חשוב להתחיל בצורה חיובית במקום חדש"

שחקן מכבי חיפה לודוביק אוברניאק. ברני ארדוב
אכזבה. אוברניאק/ברני ארדוב

אוברניאק הגיע למכבי חיפה מורדר ברמן לפני שנה בדיוק, באוגוסט 2015. הוא היה שחקן הרכב כמעט קבוע אצל רוני לוי והמאמן הביע מספר פעמים את רצונו להשאירו בקבוצה העונה. כעת, לאחר עזיבת אוברניאק, מכבי חיפה תנסה לצרף זר נוסף, כנראה קשר. מי שממתין להתפתחויות הוא ולדימיר סטויקוביץ', שרוצה להישאר בקבוצה. חיפה עדיין לא מצאה לו קבוצה ומתקשה להשתחרר מהחוזה הנוכחי שלו שעומד על חצי מיליון יורו.

אלירן עטר חזר לאימונים אחרי תקופה ארוכה. במועדון עדיין מעריכים שיחזור לאימונים תוך שבועיים-שלושה ושיהיה בכשירות מלאה לקראת תחילת ספטמבר.

שלומי אזולאי עדיין על הפרק. חיפה הציעה למכבי תל אביב מענק של 150 אלף יורו במקרה של זכיה באליפות. הירוקים לא יפנו לסגנית האלופה ורק במקרה של שחרור יחתמו מיידית את השחקן. אלירן עטר חזר לאימונים אחרי תקופה ארוכה. במועדון עדיין מעריכים שיחזור לאימונים תוך שבועיים-שלושה ושיהיה בכשירות מלאה לקראת תחילת ספטמבר.

לקראת הפועל תל אביב: כ-6,000 כרטיסים נמכרו עד הבוקר למשחק. חיפה מכרה בנוסף קרוב ל-17 אלף מנויים, כך שהאיצטדיון צפוי להיות מלא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מכבי תל אביב שלומי אזולאי. ברני ארדוב
עדיין על הפרק. אזולאי/ברני ארדוב

מכבי חיפה ממשיכה לרענן את הצוות המקצועי ועל פי דיווח בנורבגיה צירפה גם את מאמן הכושר הדני רנה סקובדאל, שיהיה חלק מהכוורת של רנה מולנסטיין. סקובדאל בן ה-46 היה מאמן הכושר של ברונדבי כאשר מולנסטיין אימן שם לפני כעשור, ובין השניים נשמר קשר הדוק. לאחר מכן עבד סקובדאל גם עם אולה גונאר סולשיאר במולדה וקרדיף, לפני שחזר לנורבגיה כעוזר מאמן הונפוס. לאחר כחצי שנה הפך למאמן הקבוצה, אך ירד איתה לליגה השלישית והעונה ניצב איתה במקום החמישי אחרי 17 מחזורים. "מולנסטיין הוא מאמן מצוין ואוכל ללמוד ממנו וליהנות בישראל", אמר סקובדאל לתקשורת בנורבגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully