וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנה מולנסטיין: "חשוב להתחיל בצורה חיובית במקום חדש, שמח ממה שראיתי"

16.8.2016 / 22:15

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה אחרי ה-0:1 על הפועל חיפה: "שער יפה של מוגרבי, היה לי רק אימון אחד עם השחקנים". על קגלמאכר: "היתרון שלו הוא בגיוון, הוא שיחק טוב מאוד בקישור". אלי כהן: "היינו יכולים להביך אותם, אשקלון - הדבר האמיתי"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: בן אילן

עידן רנה מולנסטיין יצא לדרך הערב (שלישי) כאשר מכבי חיפה גברה 0:1 על הפועל חיפה בדרבי הראשון לעונת 2016/17 והעפילה לשלב הבא בגביע הטוטו. גם היריבה העירונית תמשיך את המסע שלה במפעל כאשר היא סיימה את בית א' במקום השני עם חמש נקודות. את הדרבי הכריע פיראס מוגרבי עם שער וולה אדיר בדקה ה-78 כאשר בשורות הירוקים ערכו בכורה קמיל ואצק, שפתח בהרכב, ורועי קהת שנכנס כמחליף והיה קרוב להרשית בעקב. הפועל חיפה תפתח את ליגת העל אצל העולה החדשה הפועל אשקלון, מכבי חיפה תארח את הפועל תל אביב ביום שני.

רנה מולנסטיין היה מרוצה בסיום משחקו הראשון: "אני שמח שניצחנו את המשחק הראשון, זה תמיד חשוב להתחיל בצורה חיובית במקום חדש. היה לי אימון אחד ושתי פגישות עם השחקנים, אני שמח ממה שראיתי היום ואני מרוצה מהניצחון. זה היה שער יפה, עשר דקות לפני כן חשבתי לעצמי שזה יהיה זמן טוב להבקיע ואז הגיע השער. אני חושב שהיתרון של גארי קגלמאכר הוא הגיוון שלו בתור שחקן, הוא יכול לשחק כבלם, כמגן ימני ובקישור. זה חשוב עברונו במהלך הליגה כשיש חיסורים, השעיות ועוד. ראיתי את גארי משחק פעמיים בקישור והוא שיחק טוב מאוד בעמדה הזו".

עוד בנושא:
גביע הטוטו: 0:1 למכבי חיפה על הפועל חיפה
מרסל הייסטר: "יש הרבה מאפיה בקרואטיה. אני שמח שיצאתי משם"

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין. ברני ארדוב
אופטימי. מולנסטיין/ברני ארדוב

מאמן הפועל חיפה אלי כהן נותר אופטימי: "אלו היו שתי מחציות שונות. בראשונה היינו יכולים להביך את מכבי חיפה, בחצי השני הייתה אצלנו עייפות מסיומת. מכבי חיפה שלטה, אבל אף אחד לא רצה להפסיד. השחקנים באו בגישה נכונה, החילופים שלי הגיעו מהבית. מיקי יאזו שיחק טוב, יש לו מוסר עבודה גבוה ואני שמח בשבילו".

על שחקני הרכש: "את ז'וליו סזאר ראיתי במחנה, הוא שחקן טוב אבל עדיין חלוד. אדליסון באהיה איכותי, פיליפ יאזביץ' עוצמתי אבל הוא חזר מפציעה. יש לנו זרים טובים".

מחזור הפתיחה: "כאן מתחיל הדבר האמיתי. עברנו שלב בגביע הטוטו וזה מה שחשוב. רוצים לפתוח את ליגת העל ברגל ימין".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן הפועל חיפה אלי כהן. ברני ארדוב
מחכה לליגה. אלי כהן/ברני ארדוב
חלוץ מכבי חיפה גליינור פלט. ברני ארדוב
רגע של אינטימיות. פלט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully