וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מץ רוצה את אוברניאק. מולנסטיין: "אצלי תעבדו קשה, אבל תעבדו נכון"

17.8.2016 / 8:25

מכבי חיפה חגגה ניצחון בדרבי, אבל למאמן ההולנדי שערך עוד אסיפה יש הרבה עבודה. הקשר הפולני ממורמר, השחקנים סבורים: "קגלמאכר סופג אש לא בצדק, הוא חייב לשנות עמדה"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: בן אילן

מכבי חיפה פתחה אתמול (שלישי) את עידן רנה מולנסטיין ועוזרו מיק פריסט עם ניצחון 0:1 בדרבי, אבל נראה כי לירוקים מצפה עוד הרבה עבודה בהמשך. מולנסטיין שוחח אתמול עם שחקניו עוד לפני המשחק וסיפר להם על משנת האימון שלו ועל הרצון שלו להביא משהו חדש למועדון. בתחילת המשחק אתמול הוא בעיקר צפה בשחקניו מהצד, אבל בהמשך לא הפסיק להעיר ולתקן. "ראינו אתמול שתי קבוצות שונות. אחת עם קהת ופלט, ואחד בלי", ניתח אחד השחקנים בסיום. "המאמן? הוא לא הפסיק לרשום בפנקס שלו. זה המשחק הראשון שלו ועדיין יש לו הרבה מה ללמוד על כל אחד מאיתנו. הוא רוצה להתחיל כאן פרק חדש וזה בסדר", הסבירו בחיפה.

מולנסטיין החליט לעמוד על הקווים למרות שלא נכח באימון המסכם. אחרי שנחת שלשום בישראל החליט לערוך אימון קל לשחקנים בבוקר המשחק וגם שם, כהרגלו מאז שהגיע, החליט לדבר. "אני רוצה שנשלוט במשחק ונניע כמה שיותר את הכדור", הסביר ההולנדי ואמר לשחקנים כי מתכונת האימון תשתנה מעכשיו. "אצלי תעבדו קשה אבל תעבדו קשה בצורה נכונה", אמר להם. כך למשל, בצוות המקצועי שוקלים לערוך חלק מהאימונים בחלוקה לקבוצות גיל.

עוד בנושא:
שער מצוין של מוגרבי נתן למכבי חיפה 0:1 על הפועל חיפה בגביע הטוטו
רנה מולנסטיין: "חשוב להתחיל בצורה חיובית במקום חדש

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין. ברני ארדוב
מתכנן שינויים. מולנסטיין/ברני ארדוב

לודוביק אוברניאק שוב לא נכלל אתמול בסגל. זאת החלטה מקצועית וניסיון להראות לו את הדרך החוצה. מץ הצרפתית רוצה להחזיר את השחקן, שממורמר ממצבו בקבוצה, לשורותיה. בחיפה טוענים כי עדיין לא קיבלו הצעה רשמית. ולדימיר סטויקוביץ' יצטרף לאימונים. השניים נכללים כעת במכסת הזרים אך יש כוונה להביא זר נוסף. מי שלא הרשים גם אתמול היה גארי קגלמאכר. "נראה שהוא נמצא במצב לא פשוט. קשר אחורי הוא לא. התפקיד הזה לא מתאים לו והוא סופג הרבה אש שלא בצדק", סיפר אתמול גורם בקבוצה. "קשה לי להבין מה עומד מאחורי ההחלטה לא לתרגל אותו כבלם או מגן, למשל".

"לא חושב שהיה לי משחק טוב, לא נכנסתי למשחק טוב. את השער אני מקווה להביא לליגה", הודה פיראס מוגרבי שסיפר על השער האדיר שכבש: "ראיתי שפלט נותן לי את הכדור. בעטתי ועצמתי עיניים. זה היה שער יפה. רק שנמשיך. זה הדרבי הראשון שלי במכבי חיפה והאווירה מיוחדת. אני שמח שהייתי בורג חשוב בניצחון הזה. הפועל תל אביב? תמיד מרגש לפגוש את אוהדי מכבי חיפה באצטדיון מלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully