וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלאומית: העונה נפתחת עם האתגר של עכו והקאמבק של שעריים

היורדת תנסה לעמוד בציפיות מול רמת השרון (16:30, 5 לייב). הרחובותים חזרו לליגה השנייה אחרי 23 שנים ויתחילו מול בית"ר תל אביב רמלה. הפועל רמת גן מול לוד, אחי נצרת בראשון לציון

אדריאן רוצ'ט שחקן הפועל עכו. דוברות הפועל עכו,
רכש נוצץ לעכו. אדריאן רוצ'ט/דוברות הפועל עכו

אחרי כמה שנים שיורדות כמו מכבי נתניה, מכבי פתח תקוה, בני יהודה ומ.ס. אשדוד לא התקשו לחזור תוך עונה אחת לליגת העל, בליגה הלאומית מודל 2016/17 קשה לסמן פייבוריטית אחת מובהקת. נתניה שוב כאן, אבל מתחילה עם מינוס תשע נקודות ולהפועל עכו, למרות מסע רכש מרשים, צפויה תקופת הסתגלות מחודשת לליגה. המבחן הראשון שלה יהיה בשישי מול הפועל ניר רמת השרון. במקביל (כל המשחקים ב-16:30, שידור משולב בספורט 5 לייב) מכבי שעריים המסקרנת תארח את בית"ר תל אביב רמלה, הפועל רמת גן תפגוש את בני לוד והפועל ראשון לציון תמתין לאקס ניסן יחזקאל ומכבי אחי נצרת. ארבעה משחקים נוספים יתקיימו ביום שני.

הפועל עכו - הפועל ניר רמת השרון

למרות ירידת הליגה, הפועל עכו אספה את השברים בצורה מהירה, החזירה את שלומי דורה לתפקיד המאמן ויצאה למסע רכש שהגיע לשיאו באמצע השבוע עם צירופם של אדריאן רוצ'ט והבלם האוקראיני דמיטרו ריז'וק. לפניהם הגיעו מוראד אבו ענזה ומחמוד עבאס (בני לוד), ברנקו מיכאילוביץ' ומינדאוגאס פאנקה (הפועל פתח תקוה) ודניאל בורחל שחזר מקרית שמונה. יחד עם ציון צמח, משה מישאלוב ואליאור סיידר שנשארו בקבוצה, לעכו יש את הכלים הדרושים לעלייה. רמת השרון, עם המאמן מנחם קורצקי שחזר הביתה, תמשיך להסתמך על יוסי שבחון, אליו הצטרפו הזרים הרומנים לאורנציו בוש וכריסטיאן דמינוצה. הסרבי אוגניין דמיאנוביץ' חזר לקדנציה שנייה במועדון.

עידן שריקי שחקן הפועל אשקלון. ברני ארדוב
יעלה גם את בני לוד? עידן שריקי/ברני ארדוב

הפועל רמת גן - בני לוד

אצטדיון רמת גן עדיין לא מאושר, וכך הפועל רמת גן נאלצת לפתוח גם את העונה הזו במגרש אחר, הפעם בגרונדמן. אל רמת השרון תגיע בני לוד, ששוב מכוונת לעבר עלייה היסטורית לליגת העל, בתקווה לא לבעוט כהרגלה בדלי. סלימאן אזברגה הקים מושבה אשדודית ותיקה עם עידן שריקי, ניר נחום, יאיר אזולאי ודוד רביבו, שעדיין לא פרש וישמש גם כעוזר מאמן. מירוסלב אנטונוב, שכבש 16 שערי ליגה במדי היורדת מכבי יבנה, הגיע לחזק את ההתקפה וכמו רמת השרון, גם לוד התחדשה בשני רומנים: הקשר דן בוקשה ושחקן ההגנה אמיל נינו. את האורדונים מאמן העונה ליאור זדה, שהחתים את דייגו סליס מבני לוד, רן מלכה מאשקלון, דודי תירם מרעננה והאחים ניר ועידו שרון מנס ציונה. מייקל סיטון הג'מייקני, שכבש פעמיים בגביע הטוטו.

מכבי שעריים - בית"ר תל אביב רמלה

23 שנים אחרי הפעם האחרונה שלה בליגה השנייה (אז עדיין הליגה הארצית) מכבי שעריים מחדשת ימיה כקדם, ועל פי משחקי גביע הטוטו זה נראה לא רע בכלל. המנהל המקצועי ניר קלינגר והמאמן ירון הוכנבוים בנו קבוצה טובה, שמקבלת ביטחון מצמד הבלמים טומיסלב פאיוביץ' ועודד גביש, ובעיקר מהקשר האחורי הקרואטי יוריצה גרגץ. מקדימה, ממאדו צ'אם הצטרף כדי לעזור לשי רביבו וגיל יצחק שחגגו בליגה א' וגם ערן ביטון המוכשר ינסה לראשונה את מזלו מחוץ למכבי חיפה. בית"ר תל אביב רמלה המשיכה עם עמיר תורג'מן על הקווים ועם אוסף מושאלים ממכבי תל אביב, שינסו להפתיע את הרחובותים באצטדיון בנס ציונה.

הפועל ראשון לציון - מכבי אחי נצרת

איל ברקוביץ', בעונתו השנייה כבוס של הפועל ראשון לציון, ממשיך להיות היחיד בליגה הלאומית שמעמיד סגל נטול זרים. גילי לבנדה מונה למאמן וקיבל את ניב אנטמן, אמיר אבו ניל, פיליפ מנה, נס זמיר, אוהד קדוסי ואלירן סיימון שחזר לקדנציה שנייה בקבוצה. גם האקס ניסן יחזקאל מכוון לפלייאוף העליון עם מכבי אחי נצרת, ולשם כך הביא את החלוץ הארגנטינאי מתיאס מרטין, שכבש לא מעט בהפועל קטמון ועוד לפני כן בראשון לציון, לה הנצרתים לא הפסידו בששת המפגשים האחרונים. שחקני הבית אמג'ד סלימאן, עלי חטיב, אנס דאבור ומוחמד חטיב ימשיכו לתת את הטון.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully