וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמה יעמיק, גרסת אוהדי ריינג'רס

אנשי הפועל באר שבע הופתעו לגלות מעריץ מקומי בגלאזגו, שמכיר את כל שחקני הסגל של האלופה הישראלית, כולל הפיזיותרפיסט. הכירו את אוהד ריינג'רס שהופך אוטומטית לאוהד של כל יריבה של סלטיק, שעדיין כואב את הפציעה של ברדה, ומאחל בהצלחה מכל הלב לבאר שבעים הערב

צילום וידאו: שלמה וייס, עריכת וידאו: בן אילן

מיד עם סיום האימון המסכם אמש (שלישי) יצאו אנשי הצוות של הפועל באר שבע לכיוון האוטובוס. אחד הראשונים לצאת היה הפיזיותרפיסט תומר ממן, שנתקל להפתעתו באוהד סקוטי נלהב. האוהד התעקש לעשות תמונה עם ממן שמייד הבהיר לו "נראה לי שאתה מתבלבל, אני לא שחקן", אלא שאז אותו אוהד הפתיע ואמר. אני יודע אתה פיזיותרפיסט הקבוצה תומר. ממן נשאר פעור פה ואז אותו אוהד הוציא דף מודפס ובו מידע תמונות ושמות של כל אנשי המועדון.

אותו אוהד הבהיר מיד שהוא אוהד שרוף של גלאזגו ריינג'רס והוא הגיע לתמוך בקבוצה שכך הוא מקווה תעיף את סלטיק השנואה עליו. "אני אוהד כל קבוצה שנגד סלטיק", סיפר לוואלה! ספורט. "שמעתי שברדה פצוע אבל אני מקווה מאוד שגם בלעדיו באר שבע תנצח את סלטיק. זה יעודד אותי מאוד". אחרי ממן הגיעו גם יתר השחקנים ואנשי הצוות המקצועי, ואוהד קבוצת הפאר שחזרה לאחרונה לליגה הראשונה בסקוטלנד לא פספס אפילו אדם אחד כשכולם עלו בתור לתמונה משותפת ולברכה נוסח עמה יעמיק, אבל באנגלית.

עוד בנושא

21:45, ספורט 5: סלטיק מארחת את הפועל באר שבע
אל תזכירו את ברקוביץ': ההערכה של ניר ביטון בסלטיק
ריקודים, אמונות טפלות ואופטימיות: דיווח של שליחנו מהטיסה לסקוטלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully