וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק - הפועל באר שבע: רק ביום רביעי בבוקר יוחלט לגבי שיתופו של ויטור

הבלם צפוי להיות בסגל, אך רק סמוך לשריקה (21:45, ספורט 5) יוחלט האם יפתח. בכר מתלבט בין שהר ולוסיו ואמר במסע"ת: "ברור שאנחנו לא פייבוריטים, אבל לא נתבטל". צדק: "כולם בהתרגשות"

פלייאוף, משחק ראשוןמחצית17/08/2016
סלטיק
    0
      הפועל באר שבע
      צילום: שלמה וייס. עריכת וידאו: בן אילן

      בווידאו: מסיבת העיתונאים של הפועל באר שבע

        הפועל באר שבע תוכל לעשות מחר (רביעי, 21:45, ספורט 5) צעד משמעותי לעבר הופעה היסטורית בשלב הבתים של ליגת האלופות, אם תשיג תוצאה טובה בסקוטלנד, במשחק הראשון מבין שניים מול סלטיק בשלב הפלייאוף של המפעל. האלופה הישראלית קיימה את מסיבת העיתונאים הרשמית בשעה 20:30 שעון ישראל ובהמשך ערכה את האימון המסכם.

        בהפועל באר שבע סיימו את האימון המסכם באיצטדיון סלטיק פארק כאשר המאמן ברק בכר לא תרגל עדיין הרכב לקראת המשחק. הבלם מיגל ויטור כשיר אך לא במאת האחוזים ומחר בבוקר יקבלו בצוות המקצועי ביחד עם השחקן החלטה אם לפתוח איתו בהרכב. גם בחלק הקדמי ישנה התלבטות בין לוסיו לבן שהר, ורק מחר לפני המשחק יוחלט מי יפתח.

        עוד בנושא:
        ניר ביטון ערך אימון ויהיה כשיר למשחק מול הפועל באר שבע
        ריקודים, אמונות טפלות ואופטימיות: הפועל באר שבע בגלאזגו
        התקשורת בסקוטלנד מחממת את האווירה: "מאור בוזגלו שחצן"

        sheen-shitof

        עוד בוואלה!

        פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

        בשיתוף פיטרו
        מאמן הפועל באר שבע ברק בכר, בלם הפועל באר שבע שיר צדק במסיבת העיתונאים בגלאזגו. הפועל באר שבע, אתר רשמי
        רוצים להשפיע ולא רק להיות תפאורה. ברק בכר עם שיר צדק במסיבת העיתונאים/אתר רשמי, הפועל באר שבע

        ברק בכר אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו מאמינים בעצמנו, אבל יחסי הכוחות די ברורים לנו. נשתדל לעשות תוצאה טובה באצטדיון מאוד ביתי מול קבוצה טובה. אנחנו מאמינים בעצמנו, אבל פייבוריטים אנחנו לא. אם נשחק טוב ונפסיד - זו לא תוצאה טובה מבחינתי. הכול תלוי במשחק, אני לא יכול להגיד עכשיו מה יהיה טוב עבורי. אנחנו רוצים לתקוף ויודעים מה המשמעות של שער חוץ. לא נבוא להתבטל ולעשות רק הגנה".

        על העובדה שסלטיק מפגינה דריכות רבה יותר מאשר אולימפיאקוס בשלב הקודם: "ברור לנו שהם יבואו מאוד מוכנים, הם יודעים שעברנו קבוצה כמו אולימפיאקוס. יהיה מאוד קשה. הם לא העפילו לליגת האלופות בשנתיים האחרונות ולכן גם מאוד דרוכים. הם שיחקו הרבה משחקים והם בכושר טוב. בטח שהם יגיעו מוכנים יותר. אנחנו פוגשים יריבה מאתגרת, איכותית, ביתית ואני מתרכז באיך להכין את הקבוצה בצורה הכי טובה. ברור שיש התרגשות, כל משחק ברמות האלה הופך להכי חשוב, אבל מתרכזים בהכנה. אנחנו רוצים להשפיע ולא רק להיות תפאורה, גם עלינו יש לחץ".

        על אליניב ברדה: "לאליניב יש חשיבות מעבר למקצועית, גם מחוץ למגרש. אנחנו מקווים שמחר הוא יצטרף אלינו כי גם כשהוא רק באזור זה מוסיף. אני יכול להגיד שבמשחק נגד מכבי חיפה הוא דיבר עם השחקנים במחצית, וזה באמת עזר".

        שיר צדק: "ברור שאנחנו לא פייבוריטים, אבל אנחנו רוצים להראות שאנחנו ראויים לשלב שאנחנו נמצאים בו. נעבוד קשה כדי לעשות את זה, ברק נותן לנו את כל המידע. יש רגעים בקריירה ששחקן יודע שהגיע למשהו מיוחד, ואנחנו רוצים ליהנות מכל רגע. יש לנו רק ארבעה שחקנים שחוו את ליגת האלופות וגם אחרים רוצים להרגיש את זה. עבדנו קשה בשביל זה, כולם בהתרגשות לקראת המשחק. מחכים כבר למחר. אני בטוח שאצטדיון כזה נותן יתרון לקבוצה הביתית, אני באופן אישי לא חוויתי עוצמות כאלה".

        אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. שלמה וייס, מערכת וואלה!
        הגיע לתמוך בחברים. אליניב ברדה/מערכת וואלה!, שלמה וייס

        הסקוטים, שהודחו בשלב הפלייאוף בשתי העונות האחרונות ורוצים לחזור לליגת האלופות, קיימו את מסיבת העיתונאים שלהם (שהחלה באיחור של יותר מ-40 דקות), בהשתתפות המאמן ברנדן רוג'רס והחלוץ לי גריפית'ס.

        גריפית'ס התייחס למידע שקיבלו השחקנים מניר ביטון: "ניר סיפר לנו כמה הם חזקים, אבל ראינו אותם גם בווידאו ואנחנו יודעים היכן נקודות התורפה שלהם. ננסה לנצל אותן כדי לנצח. רק קבוצה טובה יכולה להדיח את אולימפיאקוס, ברור לנו שלא יהיה קל. זה משחק משמעותי, כולנו יודעים מה עומד על הפרק וכולנו מחכים לזה, לא רק אני. האוהדים מאחורינו ואנחנו רוצים להגיע לישראל עם מקדמה טובה, למרות שאנחנו יכולים גם להבקיע בחוץ. הדבר הכי חשוב זה לשמור על שער נקי. חלקנו עדיין כואבים את ההדחות בשנתיים האחרונות, אבל התכוננו היטב ואנחנו מאמינים שנדע להימנע מטעויות ונשיג את התוצאה הדרושה".

        שחקן הפועל באר שבע מאור מליקסון. עמוד הפייסבוק של הפועל באר שבע, אתר רשמי
        מליקסון באימון לקראת סלטיק/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של הפועל באר שבע

        המאמן רוג'רס התנצל על האיחור ואמר: "לילות כמו זה הצפוי מחר הם אלו שהפכו את המועדון לשם דבר בעולם עולו. יהיה לילה מיוחד ואנחנו מצפים לכך בקוצר רוח. התסריט האידיאלי מבחינתי הוא לא לספוג ולנצח את המשחק. אנחנו כבר לא יכולים לחכות לצאת למגרש, אנחנו רוצים לנצח. אנחנו במצב מצוין. בשנתיים האחרונות הקבוצה הודחה ואנחנו מקווים שהלקח נלמד. הוכחנו שאנחנו יודעים להתמודד עם לחץ. זו שוב התמודדות כפולה מול קבוצה טובה שהיא אלופה בארצה, אבל נקווה שהניסיון שלנו יבוא לידי ביטוי. חשוב שנהיה בליגת האלופות, הקבוצה הזו היא שם נרדף לגביע האירופי".

        רוג'רס אישר כי ביטון יהיה בסגל: "הוא יהיה כשיר. הוא התאמן טוב, אבל נמצא קצת בפיגור מבחינת כושר משחק. הוא יהיה חלק מהסגל. אריק סביאטצ'נקו נראה כשיר ופטריק רוברטס התאושש בצורה טובה, אבל לא בטוח שיוכל לשחק מחר. גם דדריק בויאטה עדיין לא בכושר משחק. דורוס דה פרייס עדיין לא יעמוד לרשותנו, כך שכרגע קרייג גורדון הוא השוער הבכיר היחיד שכשיר לשחק".

        הרכבי הקבוצות

          שחקן הפועל באר שבע מהראן ראדי. עמוד הפייסבוק של הפועל באר שבע, אתר רשמי
          ראדי באימון לקראת סלטיק/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של הפועל באר שבע

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            4
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully