וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת בסקוטלנד מתחילה לחמם מנועים: "מאור בוזגלו שחצן"

בסקוטלנד הגיבו לקשר ("סלטיק חוששת מאיתנו"). היחס להפועל באר שבע די מזלזל: "אם היו אומרים לרוג'רס שזו הקבוצה שהוא צריך לעבור בשביל לעלות לאלופות, הוא היה קופץ על זה מזמן"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחת מהכותרות של "דיילי רקורד" הבריטי הבוקר (שני) היא: "מאור בוזגלו השחצן אומר שסלטיק צריכה לחשוש מהפועל באר שבע". בעיתון התייחסו לדברים שאמר קשר האלופה אחרי הניצחון על מכבי חיפה במשחק אלוף האלופים: "אנחנו לא מפחידים רק מקבוצות בישראל, אלא גם באירופה, כמו סלטיק".

הידיעה הזו היא חלק מחימום מנועים של התקשורת המקומית לקראת המשחק הראשון בין הקבוצות ביום רביעי ב-21:45. בסקוטלנד קיימת תמימות דעים: סלטיק פייבוריטית ברורה והמזל היה לצדה בהגרלה, מאחר שהיא הייתה יכולה לקבל יריבה חזקה בהרבה.

ב"הסאן" הסקוטי נכתב: "תתארו לכם שכשברנדן רוג'רס ניהל מגעים עם סלטיק במאי האחרון, היו באים אליו ואומרים לו: 'ובכן ברנדן, כדי לעלות לליגת האלופות ולהכניס 20 מיליון ליש"ט אתה רק צריך לנצח את הפועל באר שבע. מדובר בקבוצה שלא זכתה באליפות ישראל במשך 40 שנה. יש לה אצטדיון של 16 אלף מקומות בלבד והיא לא משופעת בכוכבים. אה כן, והקפטן שלה פצוע'. רוג'רס היה קופץ על זה בלי לחשוב פעמיים. הוא לא הגיע לסלטיק בשביל הליגה האירופית הדיאטתית. הוא כבר היה בליגת האלופות והוא רוצה לחזור לשם במהירות".

בינתיים המאמן רוג'רס שופע ביטחון ואתמול הוא אמר: "אני מרגיש טוב לקראת המשחק נגד באר שבע. אני חושב שעשינו כל מה שאנחנו יכולים כדי להגיע מוכנים. יש לנו עוד הרבה עבודה לקראת ההמשך, אבל אני חושב שנגיע למשחק ביום רביעי בעמדה ממש טובה, עם ביטחון".

עוד בנושא:

בהפועל באר שבע מקווים שמיגל ויטור יוכל לשחק
אליניב ברדה ייעדר מהמשחק של הפועל באר שבע בסקוטלנד

מאמן סלטיק ברנדן רוג'רס. GettyImages
"נגיע עם ביטחון, יש לי הרגשה טובה". רוג'רס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully