וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון ערך עוד אימון, בסלטיק טרם יודעים האם הוא יהיה כשיר

הסקוטים מתכוננים למפגש הראשון עם הפועל באר שבע (ד', 21:45, ספ'5), הקשר הישראלי מקווה לשחק, המארחים בונים על סקוט סינקלייר. אוגו "מאמין בחלום", ויטור יתגבר על הפציעה? שליחנו לסקוטלנד מדווח

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע תערוך הערב (שלישי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק הראשון מול סלטיק בפלייאוף העלייה לליגת האלופות (רביעי, 21:45). לפני האימון ברק בכר יערוך תדרוך וידאו, בו הוא ינתח בפני השחקנים את אלופת סקוטלנד. "תהיה בטוח שנכיר מצוין את סלטיק", אמר שחקן בקבוצה "אצלנו האספות האלו לפעמים יותר חשובות מאימון על הדשא".

בינתיים מרבית תשומת הלב מוקדשת לכשירותו של מיגל ויטור. הבלם הפורטוגלי ניצל את העובדה שהטיסה לסקוטלנד לא הייתה מלאה כדי לשכב על שלושה מושבים, פוזיציה שתמנע כאבים בברכו הפגועה. הערב הוא ינסה לערוך אימון מלא בעצימות גבוהה ולאחר מכן יתברר אם יוכל לשחק. אם ויטור יפתח, באר שבע צפויה לפתוח במערך של שלושה בלמים, כפי שעשתה במשחק החוץ נגד אולימפיאקוס בסיבוב הקודם.

בבאר שבע הופתעו מכך שבימים האחרונים צצים כמעט מדי יום דברים שאמרו שחקנים של הקבוצה בתקשורת הסקוטית. בן שהר, מיגל ויטור ושיר צדק שצוטטו שם, הבהירו שהם מעולם לא דיברו עם אותם כתבים. "אולי הם סתם רוצים לעשות אש", אמר אחד השחקנים, "אבל זה באמת עניין מוזר".

עוד בנושא:

ריקודים, אמונות טפלות ואופטימיות: הפועל באר שבע נחתה בגלאזגו
התקשורת בסקוטלנד מתחילה לחמם מנועים: "מאור בוזגלו שחצן"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
שחקן בבאר שבע אמר: "אצלנו האספות יותר חשובות מאימונים לפעמים"/ברני ארדוב

המצוטט התורן הוא הקשר ג'ון אוגו, שהתראיין לתקשורת הניגרית ואמר: "סלטיק היא קבוצה גדולה שמכירה היטב את ליגת האלופות. יש לה שחקנים איכותיים שלא פוחדים מאף אחד. הלחץ הוא עליהם כי הם יודעים מה עשינו מול אולימפיאקוס. אנחנו מצדנו, צריכים להישאר רגועים ומרוכזים ולנסות לעשות את זה פעם נוספת. אנחנו גאים במה בעצמנו וזו בדיוק הסיבה שבזכותה אנחנו פה".

הניגרי הוסיף: "אנחנו מכבדים כל יריבה ונגיע עם אותה גישה למשחק נגד סלטיק. כדורגל משחקים 90 דקות והשאיפה שלנו היא שבשריקת הסיום התוצאה תהיה לטובתנו. אני מאמין בחלום שלנו, אני מאמין שאנחנו יכולים לעבור את סלטיק".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן הפועל באר שבע ג'ון אוגו. יוסי ציפקיס
"הלחץ הוא עליהם". אוגו/יוסי ציפקיס

סלטיק קיימה היום את האימון המסכם שלה לקראת המפגש והיא תערוך מסע"ת ב-16:30. זה היה האימון השלישי של הקשר הישראלי ניר ביטון מאז חזר מהפציעה והערב יתברר האם הוא כשיר למשחק. האימון של אלופת סקוטלנד נערך באווירה טובה ולפניו התקיימה אסיפת וידיאו, כאשר נראה כי "הבויז" בונים בעיקר על סקוט סינקלייר, בעוד כריס קומונס קיים אימון ריצה בלבד ועדיין סוחב פציעה ואילו ג'וזו סימונוביץ' הפצוע כלל לא יהיה בסגל.

בגלאזגו ישנם לא מעט אוהדים של סלטיק שחוששים מהמשחק הכפול. כבר בביקורת הגבולות, אחד מהשוטרים אמר: "סלטיק מוכנה, זה בטוח. אבל איך שהקבוצה נראתה עד עכשיו - לא בטוח שזה יעזור".

העיתונאי בריאן מקלוכלין מ-BBC סקוטלנד אמר: "לברנדון רוג'רס יש עוד הרבה עבודה. "יש לנו הרבה ביטחון, אבל יש לנו גם כבוד לבאר שבע. רוג'רס לא יזלזל ויחשוב שזה קל. הוא עשה את העבודה שלו והוא התכונן בצורה הטובה ביותר. השנים האחרונות היו קשות ולקהל יש הרבה ציפיות. השלב הזה יהיה יותר קשה, קבוצה שניצחה את אולימפיאקוס חייבת להיות טובה".

ניר ביטון שחקן סלטיק. שלמה וייס, מערכת וואלה!
ניר ביטון היום באימון/מערכת וואלה!, שלמה וייס
ניר ביטון שחקן סלטיק. שלמה וייס, מערכת וואלה! NEWS
ניר ביטון שחקן סלטיק/מערכת וואלה! NEWS, שלמה וייס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בינתיים הוא מבסוט. ברנדן רוג'רס/מערכת וואלה!, צילום מסך
קולו טורה שחקן סלטיק. שלמה וייס, מערכת וואלה! NEWS
וגם הרכש הטרי קולו טורה/מערכת וואלה! NEWS, שלמה וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully