וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 17.8: מריו גומז חתם בוולפסבורג, רם שטראוס בלובן

שוער טימישוארה בעונה החולפת חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת בקבוצה מהליגה השנייה בבלגיה, חלוץ נבחרת גרמניה נמכר מפיורנטינה. מילאן צירפה את חוסה סוסה. מחרז האריך חוזה בלסטר

עריכת ןידאו: בן אילן

העברות

* החתמה משמעותית לוולפסבורג: מריו גומז, חלוץ נבחרת גרמניה שכבש 26 שערים במדי בשיקטאש בעונה החולפת, נמכר מפיורנטינה תמורת 7 מיליון יורו. לידיעה המלאה

* ריאד מחרז האריך את חוזהו בלסטר עד שנת 2020. לידיעה המלאה

* רם שטראוס מצא בית חדש. השוער הישראלי, ששיחק בחציה השני של העונה החולפת בטמישאורה הרומנית ורשם שם עשר הופעות, חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בלובן הבלגית. שטראוס בן ה-24 ישמש כשוער השני של הקבוצה, שירדה בתום העונה שעברה לליגה השנייה מהמקום האחרון ומדורגת כרגע במקום השביעי (לפני אחרון) בליגה עם נקודה משני משחקים.

* רגע לפני המפגש מול מכבי תל אביב, היידוק ספליט איבדה את המגן השמאלי הרבויה מיליץ'. פיורנטינה צירפה את בן ה-27, אך עדיין לא ברור מה הסכום אותו קיבלו הקרואטים עבורו.

* אלסנדרו מאטרי עזב את מילאן וחתם בססואולו. הרוסונרי עדיין לא אישרו האם מדובר בהעברה או השאלה לעונה.

* מילאן הודיעה רשמית על החתמתו של הקשר הארגנטינאי, חוסה סוסה בן ה-31, שהגיע מבשיקטש תמורת 7.5 מיליון יורו. סוסה, שכבש 12 שערים בשתי העונות האחרונות בטורקיה, חתם לשנתיים.

* טורינו אישרה כי ברונו פרס יעבור בהשאלה לעונה לשורות רומא. הקבוצה מעיר הנצח תקבל אפשרות לרכוש את המגן הימני הברזילאי בקיץ הבא.

* ג'ורדי גומס חתם לשנה בוויגאן, אליה חזר לאחר שנתיים בסנדרלנד. הקשר בן ה-31, שגדל המחלקת הנוער של ברצלונה, כבש בקדנציה הקודמת בוויגאן 17 שערים ב-127 הופעות.

* אייאקס של פטר בוס שלחה את ריקרדו זיבקוביץ' בהשאלה לעונה לאוטרכט. החלוץ ההולנדי בן ה-19 ינסה להשתקם אחרי תקופה לא פשוטה באמסטרדם.

* לאציו צירפה את הבלם האנגולי של רוסטוב, בסטוס, תמורת שישה וחצי מיליון יורו. הוא רשם 26 הופעות בליגה הרוסית בעונה החולפת.

שמועות

* האם סלומון רונדון יהיה הרכש הבא של ברצלונה? על פי התקשורת האנגלית עולה כי חלוץ ווסט ברומיץ' נכלל ברשימות של רוברטו פרננדס לקראת העונה שבפתח. בברצלונה מאמינים כי צירופו של רונדון יהיה פשוט יותר מאשר ניסיונות להחתים את פאקו אלקאסר מוולנסיה וקרלוס באקה, שאינו מרוצה במילאן.

* טוטנהאם מנסה להגיב במהרה לפציעתו של הוגו לוריס במחזור הפתיחה של הליגה האנגלית. פאו לופס מאספניול נכלל ברשימות של מאוריסיו פוצ'טינו. המאמן, אקס התוכים, סימן את הספרדי הכישרוני בן ה-21.

* תפנית בנוגע לעתידו של ססק פברגאס. הקשר, שלא היה מרוצה מהפיחות במעמדו בצ'לסי ונקשר עם מעבר לריאל מדריד ויובנטוס, עשוי להישאר בסגל של אנטוניו קונטה.

* חאמס רודריגס ממשיך להעסיק את ענקיות היבשת. באיטליה טוענים כי יובנטוס היא זו שתשים את ידה על הקולומביאני שלא נכלל בתוכניות של ריאל מדריד.

* אינטר הבהירה למרסלו ברוזוביץ' כי מעדיפה למכור אותו לארסנל, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי שעוקבות אחריו. הנראזורי לא מוכנים לנהל מגעים עם יובנטוס לגבי הקרואטי המחוזר.

סלומון רונדון, נבחרת ונצואלה. AP
המחליף ל-MSN? רונדון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully