וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לבונדסליגה: מריו גומז נמכר מפיורנטינה לוולפסבורג

חלוץ נבחרת גרמניה, ששיחק בעונה הקודמת כמושאל בבשיקטאש וכבש במדיה 26 שערים, חתם עד 2019 בשורות הזאבים ששילמו תמורתו כ-7 מיליון יורו בלבד. כיכב בעבר בשטוטגרט ובאיירן מינכן

מריו גומז שחקן בשיקטאש. AP
חוזר לבונדסליגה. מריו גומז/AP

מריו גומז חוזר לבונדסליגה: החלוץ בן ה-31 של נבחרת גרמניה נמכר מפיורנטינה לוולפסבורג תמורת 7 מיליון יורו בלבד. האיטלקים התקשו לעמוד בחוזהו השמן של הגרמני שמסתיים בקיץ והוא חתם בשורות הזאבים עד 2019. הזאבים רצו להחתים את סימונה זאזה חלוצה של יובנטוס ונבחרת איטליה, אך כשהעסקה לא צלחה, וולפסבורג סגרה את עסקת צירופו של החלוץ הגרמני הפורה.

בעונה שעברה גומז שיחק כמושאל בבשיקטאש, ונתן עונה מצוינת עם 26 שערים שסייעו לקבוצתו לזכות באליפות בטורקיה, אך עזב בעיקר בגלל המצב הפוליטי העדין במדינה. גומז הציג יכולת טובה גם ביורו האחרון בצרפת שבו הוא כבש שני שערים, אך נפצע ברבע הגמר מול איטליה ולא עמד לרשות הגרמנים בחצי הגמר מול המארחת. גומז החל את דרכו בבונדסליגה במדי שטוטגרט ואחרי שהצטיין בשורותיה הוא עבר ב-2009 לבאיירן מינכן, במדיה הוא כבש 75 שערים ב-115 הופעות. בפיורנטינה גומז כבש 7 שערים בעונת 2013/14 והושאל ממנה לטורקיה שם נתן עונה נהדרת והפך להיות סחורה חמה מאוד בשוק, כשגם ברצלונה הביעה בו עניין במהלך הקיץ, אך גומז העדיף ללכת לקבוצה שבה הוא צפוי להיות שחקן הרכב קבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully