וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה מענק על שלומי אזולאי במקרה של זכייה באליפות

14.8.2016 / 10:48

הירוקים מוכנים לשלם 150 אלף יורו במקרה של תואר עתידי, ולא מתכוונים לפנות שוב לצהובים. הערכה: עטר ישוב לקראת סוף ספטמבר. סטויקוביץ' ישוב לאימונים לאחר שלא הצליח למצוא קבוצה. אצילי לחיפה: מכוון לחו"ל אך כל האופציות פתוחות

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין ינחת מחר (שני) בישראל ויעביר אימון בכורה בקבוצה. זה יהיה גם האימון המסכם לקראת הדרבי מול הפועל חיפה ביום שלישי. עוד קודם לכן ינחת בארץ הרכש הטרי רועי קהת, שייקח חלק במשחק. קהת צפוי לפתוח על הספסל כשקמיל ואצק עשוי לפתוח בהרכב.

למרות הסיכום עם הצ'כי, במועדון עדיין לא ויתרו על שלומי אזולאי אך גם לא מתכוונים לפנות שוב למכבי תל אביב לאחר הצעה נוספת שעברה לסגנית האלופה בשבוע שעבר. חיפה הציעה באמצעות סוכנו אבי נמני מתווה לפיו היא תשלם 450 אלף יורו ומענק של 150 אלף יורו במקרה של זכיה באליפות. מכבי תל אביב דרשה 600 אלף וסירבה להצעה של כחצי מיליון יורו, מה שהוביל את הירוקים לניסיון אחרון בנוגע לשחקן. אזולאי לא מעוניין להישאר במכבי תל אביב בכל מקרה.

בנובע לעומר אצילי, עליו נקבע תג מחיר: במכבי חיפה מעוניינים בשחקן ושיחה נערכה איתו בעניין. אצילי הבהיר לירוקים כי הוא מכוון לחו"ל אך במידה ולא ייצא לאירופה כל האופציות פתוחות.

עוד בנושא:
רועי קהת: "אולי הדרך לא תביא מיד תוצאות, אבל הכיוון הוא חיובי"
קרלסן שוחח עם דוד קלטינס מבית"ר ירושלים: "אני עוקב אחריך"

שחקן מכבי תל אביב שלומי אזולאי. ברני ארדוב
לא מוותרים. אזולאי/ברני ארדוב

מי שלא ייטול חלק במשחק הוא אלירן עטר, שעל פי ההערכות יחזור לקראת סוף ספטמבר למגרשים. עטר נעדר מאז ה-24 באפריל, אז הוחלף במשחק מול בית"ר ירושלים בעקבות קרע ברצועת הקרסול. בחיפה סברו אז שמדובר בפציעה קלה, אך מאוחר יותר התברר כי עטר ייעדר מספר חודשים מהמגרשים.

ולדימיר סטויקוביץ' ישוב מחר לארץ אך לא ייכלל כמובן בסגל למשחק. עדיין לא התקבלה הצעה עבור השוער וההערכה היא שהוא או לודוביק אוברניאק יישארו בסגל למרות שאינם נמצאים בתכניות. "לא פשוט למצוא להם קבוצות עם חוזים כאלה, נקווה שנמצא פתרון", אמרו בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully