וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הגישה הצעה לדורסי, שנמצא גם במגעים עם ברצלונה

11.8.2016 / 16:15

האמריקאי (32, 2.06) לא נמצא בראש סדר העדיפויות של הצהובים ולכן הוגשה לו הצעה יחסית נמוכה. במקביל הוא מקיים שיחות עם הקבוצה הקטלאנית בה שיחק בעונה החולפת ועם קבוצות יורוליג נוספות

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ממשיכה לעבוד על השלמת הסגל לעונה הבאה, והשם שמוסיף לעלות בהקשר לחיזוק אפשרי הוא ג'ואי דורסי. הפורוורד (32, 2.06) הוצע לצהובים כבר לפני כשבועיים, ובימים האחרונים הוחלט במועדון לנסות לרכוש אותו והוגשה לו הצעה כספית.

עם זאת, דורסי לא נמצא בראש סדר העדיפויות של הקבוצה של ארז אדלשטיין, ולכן הוצע לו חוזה נמוך למדי. בשל כך מסרב כרגע האמריקאי להצעה ומנסה להשיג חוזה טוב יותר מברצלונה, בה שיחק בעונה החולפת, ובקבוצות יורוליג נוספות.

דורסי נבחר במקום ה-33 בדראפט 2008 על ידי פורטלנד טריילבלייזרס. הוא הועבר בטרייד ליוסטון רוקטס, בה שיחק במשך שנתיים. לאחר מכן, בשנים 2010-2011, דורסי רשם קדנציות קצרות במדי סקרמנטו קינגס וטורנטו ראפטורס. בסוף אותה שנה דורסי החל את הקריירה האירופאית שלו כאשר חתם בקאחה לבורל. שנה לאחר מכן הוא רשם את העונה המוצלחת ביותר שלו באירופה כשהצטרף לאולימפיאקוס, עמה זכה באליפות וביורוליג, ואף נבחר לשחקן ההגנה המצטיין ביוון.

עוד בנושא

דיווח ביוון: ג'ואי דורסי מנהל מגעים עם מכבי תל אביב
מכבי תל אביב הגיעה להסדר עם קווינסי מילר: חוזהו יוארך, אך שכרו יופחת
ברגע האחרון: שון דאוסון זומן למחנה האימונים הסופי של ניו אורלינס

ג'ואי דורסי ברצלונה מול דריוס אדאמס קוצ'ה לבוראל. GettyImages
יגיע בסופו של דבר? דורסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully