וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולנסטיין לשחקני מכבי חיפה: "אף קבוצה בליגה לא תרוץ יותר מאיתנו"

11.8.2016 / 11:34

ההולנדי רק הגיע, אבל באסיפה שקיים לקראת המשחק מול באר שבע העביר את המשנה לשחקנים: "רשת נקייה תביא תארים". אוברניאק עדיין לא חזר לסגל, מקורב לסטויקוביץ': "הוא רוצה להישאר"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה סיימה את ההכנות לקראת משחק "אלוף האלופים" שייערך הערב. שחקני הקבוצה התבקשו להגיע למגרש בנתניה כשבע שעות לפני המשחק, משם תצא הקבוצה באופן מסודר למלון בסמוך לחוף הים על מנת לנוח לקראת ההתמודדות. אוהדי הקבוצה ייאלצו להמתין עוד מעט להופעת הבכורה של רועי קהת שנמצא באוסטריה. קמיל ואצק יעלה מהספסל. הצ'כי שמיוצג על ידי שחר גרינברג ביקש במעמד החוזה לקבל את המספר 25, ששייך לסאן מנחם. הוא שוחח עם המגן שהסכים לוותר. במועדון העבירו למגן את החולצה עם הספרה מספר 7. ואצק כבר התחבר היטב לשחקני הקבוצה ובמיוחד לקהת, שאמור לשחק לצדו במרכז הקישור. בתקופת רוני לוי שיחקה הקבוצה במערך שכולל שני קשרים אחוריים (המאמן חיפש קשר אחורי זר במקום קגלמאכר) ונראה שכעת מתכנן רנה מולנסטיין לעבור למערך שכולל קשר אחורי אחד ולצדו של שחקנים בעלי אופי התקפי יותר.

ההולנדי שוחח אתמול (רביעי) עם השחקנים. "אנחנו רוצים להיות הקבוצה עם הכושר הכי טוב בליגה, שאף אחד לא יוכל לרוץ יותר מאיתנו. גולים יביאו לנו ניצחונות, רשת נקיה תביא לנו תארים", פתח המאמן את הנאום הקצר שהשמיע בפני השחקנים. מאוחר יותר הסביר כי הוא לא יאמן במשחק שייערך הערב והוסיף: "שני המאמנים (מרדכי וחנין, א"י) הכינו אתכם בצורה הכי טובה למשחק".

לודוביק אוברניאק עדיין לא חזר לסגל. לאחר תיאום ציפיות עם המאמן החדש, ראשי המועדון מעדיפים שיעבור לקבוצה אחרת ולהביא זר אחר במקומו. במצב הזה, ולדימיר סטויקוביץ' עשוי להישאר כזר השישי. "הוא רוצה להישאר", אמרו בסביבתו של השחקן.

עוד בנושא:
אוראל דגני שוחרר ממכבי חיפה וחתם לשלוש שנים בהפועל תל אביב
רנה מולנסטיין, גאון חסר מזל, מגיע למכבי חיפה: יוכין על המאמן החדש

רנה מולנסטיין מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מבהיר מהר מאוד מה הוא רוצה. מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully