וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוראל דגני שוחרר ממכבי חיפה וחתם לשלוש שנים בהפועל תל אביב

המגן סיכם על שחרורו ממכבי חיפה וחזר לאדומים. מולנסטיין יתחיל לאמן בדרבי ויצרף עוזר לצוות. במועדון מבטיחים: "למדנו לקח מתקופת סטנוייביץ'". קרלסן רוצה את אצילי או זר נוסף

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

המגן-בלם אוראל דגני שוחרר היום (רביעי) ממכבי חיפה וחתם לשלוש שנים בהפועל תל אביב. השחקן בן ה-27 המיוצג על ידי זיו שטרנברג, הגיע לסיכום על שחרורו מההסכם תמורת פיצוי, וחזר לקבוצה בה שיחק בעונת 2013/14. דגני שיחק 32 משחקים במדי הפועל תל אביב וכבש שער אחד, לפני שחזר למכבי חיפה. ברזומה שלו גם שמונה הופעות במדי נבחרת ישראל.

עוד בנושא:
מכבי חיפה נגד מכבי חיפה: ניתוח החתמת רנה מולנסטיין
יעקב שחר: "אהבנו את רנה מולנסטיין מהרגע הראשון, בחרנו בו פה אחד"

רנה מולנסטיין מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מעדיף לצפות מהצד. מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

אחרי שהציגה אתמול (שלישי) את רשימת הרכש שלה לעונה הקרובה, הכוללת שבעה שחקנים ומאמן חדש, במכבי חיפה מקווים לצאת לדרך חדשה בעידן המאמן רנה מולנסטיין. עוד לפני ההודעה הרשמית, ההולנדי שחתם לשנתיים הודיע למועדון כי הצוות המקצועי שכולל את גיורא אנטמן ואורי הראל יישאר, אך הוא מתכוון למנות עוזר מאמן משלו לתפקיד. "למדנו לקח מתקופת אלכסנדר סטנוייביץ', הפעם ניתן למאמן סביבת עבודה נוחה יותר. טור כריסטיאן קרלסן ינהל את מסע הרכש ויטפל בבעיות מסביב, רנה יתפנה לטפל בתוצאות על המגרש". מולנסטיין לא יעמוד על הקווים במפגש 'אלוף האלופים' (חמישי, 20:45) מול הפועל באר שבע.

ההולנדי העדיף לצפות במשחק אותו ידריכו שמוליק חנין ואיתי מרדכי, והופעת הבכורה שלו תהיה בדרבי ביום שלישי מול הפועל חיפה. המאמן יקיים מספר פגישות אישיות עם שחקנים כדי להתרשם מהם ולאחר מכן יתחיל לעבוד. חלק מאנשי המועדון הופתעו לקרוא אתמול כי אחד משני המועמדים לתפקיד המאמן, שנפגש עם יעקב שחר, היה אלאן פראן הצרפתי, שהביא דאבל לליון. "מדהים שהוא הגיע לישראל. אם החליטו לא למנות אותו, כנראה שהיו דברים במשא ומתן שבגללם בחרו ברנה. קידום צעירים, למשל, הוא חלק מרכזי בגישה שלו למקצוע".

ומה עם הרכש לעונה שבפתח? בשלב זה שחר וקרלסן מרוצים מצירוף שבעת השחקנים, אבל עשויים לצרף שחקן נוסף. הנורוובגי רוצה מאוד את עומר אצילי ובמועדון מתכוונים להילחם על קשר בית"ר ירושלים. רועי קהת, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, וקמיל ואצק הצ'כי שחתמו אתמול, שוחחו עם קרלסן שהבהיר להם שהם אמורים לשמש כשחקנים מובילים בעונה הבאה. "תהיה מלחמה אמיתית על ההרכב. אם שניהם יפתחו, יהיה מעניין לראות את נטע לביא ממשיך לקבל את המושכות וגארי קגלמאכר יהיה בלם, או שגם המאמן החדש ימקם אותו באותה עמדה", אמר אחד השחקנים אתמול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רועי קהת, קמיל ואצק מוצגים כשחקני מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ואצק וקהת/אדריאן הרבשטיין

קרלסן משוכנע כי אין צורך במגן שמאלי. גם שחר מעוניין שסאן מנחם ויונתן לוי יקבלו את המושכות בצד שמאל. "רק בדרך הזו נוכל לגדל כאן שחקנים צעירים. בעוד כמה שנים הם יהיו שווים מספיק כסף כדי שלא נצטרך לקנות שחקנים בעמדה שלהם", סבורים במועדון. ואצק, אגב, ישתכר כ-350 אלף יורו לעונה. תחילה היה נראה שיפוצה וישוחרר בחינם, אך חיפה נאלצה לשלם כ-300 אלף יורו תמורתו. חיפה שילמה כ-5.3 מיליון שקל על ואצק וקהת. על אבו עביד שילמה הקבוצה 350 אלף יורו, על החתמת רוקאביציה 400 אלף ועל קגלמאכר ועומרי גלזר עוד כ-300 אלף יורו לכל אחד. בסך הכל, חיפה שילמה 2.6 מיליון יורו על רכישות שחקנים הקיץ.

בקבוצה החלו לעשות סדר גם בנוגע לרשימת המושאלים. דניאל טוויזר ודור כוכב שוחררו לצמיתות אחרי שחתמו בעירוני נשר, אליה הושאל השוער טל בומשטיין. רז שטיין שוחרר להפועל ראשון לציון ורז מאיר עבר בהשאלה לעולה החדשה לליגת העל, הפועל אשקלון.

(עדכון ראשון: 9:47)

שחקן הפועל תל אביב אוראל דגני. פייסבוק הפועל תל אביב, אתר רשמי
חוזר לאדום. דגני/אתר רשמי, פייסבוק הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully