וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 11.8: אוזיל מתכנן קאמבק, ברצלונה מחפשת בלם

ב"בילד" הגרמני מדווחים שקשרה של ארסנל דחה הצעה לחוזה חדש ומחכה להצעה מריאל מדריד, ברצלונה תנסה להחתים את קוסטאס מנולאס. סוונסי שברה את שיא ההעברות של המועדון

AP

בווידאו: ביצועיו של חוסה אנגולו

העברות

* מאמן נבחרת פורטוגל לשעבר, פאולו בנטו, מונה למאמנה החדש של אולימפיאקוס. הוא החליף את ויקטור, שפוטר בעקבות הכישלון מול הפועל באר שבע.

* סוונסי קבעה שיא העברות חדש של המועדון: 15.5 מיליון ליש"ט לאתלטיקו מדריד תמורת בורחה באסטון. החלוץ בן ה-23 שיחק בשנתיים האחרונות כמושאל בריאל סראגוסה ואייבר וכבש 40 שערים בשתי עונות.

* סנדרלנד רכשה ממנצ'סטר יונייטד את שחקני ההגנה פאדי מקנייר ודונלד לאב. הקבוצה מצפון מזרח אנגליה שילמה על השניים כ-5.5 מיליון ליש"ט.

* אחרי סחבת והמתנה לקבלת רשיון עבודה, ווסטהאם הודיעה רשמית כי החתימה את החלוץ הארגנטינאי ג'ונתן קאלרי (22) כמושאל מדפורטיבו מלדונאדו. בחצי העונה האחרונה שיחק קאלרי בסאו פאולו הברזילאית וכבש 16 שערים ב-30 משחקים.

* החלוץ האקוודורי חוסה אנגולו (21) עבר מאינדפנדיינטה דל ואייה לגרנאדה. הקבוצה הספרדית שילמה עליו 4 מיליון יורו.

* רגע לפני שהליגה הספרדית נפתחת, ויאריאל הודיעה במפתיע על עזיבתו של מרסלינו, מאמנה בשלוש וחצי השנים האחרונות. על פי הדיווחים בספרד המאמן עזב בעקבות עימות עם חלק משחקניו. פראן אסקריבה יהיה מחליפו. לידיעה המלאה.

* הקשר סמואל גוסטאפסון חתם בטורינו. השבדי בן ה-21 עוזב את האקן, שתקבל עבורו 500 אלף יורו.

שמועות

* מילאן קרובה להשלים את רכישתו של רודריגו בטנקור, קשרה הצעיר בן ה-19 של בוקה ג'וניורס. המילאנזים מציעים 10 מיליון יורו עבור השחקן, עליו דורשים הארגנטינאים כ-15 מיליון יורו.

* האם מסוט אוזיל יחזור לריאל מדריד? הקשר קיבל הצעה לחוזה חדש בארסנל, אבל לפי ה"בילד" הגרמני הוא פוזל לעבר קבוצתו לשעבר ומחכה להצעה ממנה.

* צ'לסי הסכימה להשאיל את ברטרנד טראורה לאייאקס לעונה אחת. החלוץ ביקש מהקבוצה שתאפשר לו לעזוב ולצבור דקות משחק, ובאופן טבעי הוא יחבור לפטר בוס, שאימן אותו במשך שנתיים בוויטסה ארנהיים.

* אחרי שהשאילה לרומא את תומאס ורמאלן, ברצלונה מנסה לרכוש מהאיטלקים את קוסטאס מנולאס, הבלם היווני. כך על פי ה"גאזטה" האיטלקי.

* ב"סאן" הלונדוני מדווחים שארסנל חושבת בגדול וינסו להחתים את רוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן או את אנטואן גריזמן חלוצה של אתלטיקו מדריד.

* ב"דיילי מירור" מדווחים שארסנל וגלטאסריי נאבקות על שירותיו של ג'ייסון דנאייר, הבלם הבלגי ששייך למנצ'סטר סיטי ושיחק בעונה החולפת כמושאל אצל הטורקים.

* בגרמניה מדווחים כי מגן הנבחרת ו-ולנסיה שקודראן מוסטאפי סיכם את תנאיו בארסנל.

* מוסא סיסוקו ממתין נואשות לפנייה מריאל מדריד: "אני מקווה שהם יפנו אלי, אני עוד מחכה. אם קבוצה כזו מעוניינת בך כמובן שזה משמח, אבל כרגע אני עדיין שחקן ניוקאסל".

שחקן ארסנל מסוט אוזיל. רויטרס
יחזור לריאל מדריד? מסוט אוזיל/רויטרס

* באיטליה מדווחים שקייבו וססואולו מעוניינות בשירותיו של מריו באלוטלי.

* 'מארקה': אלברו ארבלואה דה את הצעת מילאן, וצפוי להצטרף לאספניול.

  • עוד באותו נושא:
  • מרסליניו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully