וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראן אסקריבה מונה למאמנה החדש של ויאריאל

זמן קצר אחרי פיטוריו המפתיעים של מרסלינו, בעקבות דרישת השחקנים ולאחר עימות פיזי עם הקפטן מתאו מוסאקיו, החליטה הצוללת הצהובה למנות את המאמן שהיה שותף לירידת הליגה של חטאפה

פראן אסקריבה מאמן חטאפה. GettyImages
עולה כיתה אחרי שירד ליגה. פראן אסקריבה/GettyImages

זמן קצר אחרי פיטוריו המפתיעים של מרסלינו גרסיה טוראל, ויאריאל הודיעה היום (חמישי) על זהות המחליף: פראן אסקריבה. המאמן בן ה-51, שהדריך את אלצ'ה במשך שלוש עונות בלה ליגה (2012-2015) מגיע דווקא אחרי עונה בה היה שותף לירידת הליגה של חטאפה, ממנה פוטר באפריל האחרון.

מרסלינו עשה עבודה מצוינת בוויאריאל במשך שלוש שנים וחצי, והוביל את הקבוצה לחצי גמר הליגה האירופית לפני שהשיג את המקום הרביעי והכרטיס לפלייאוף על העלייה לליגת האלופות בעונה החולפת. למרות זאת, עימות חריף עם השחקנים הוביל לפרידה מכוערת. על פי דיווחים בספרד, מרסלינו החליט להדיח מתפקיד הקפטן את הבלם הארגנטינאי מתאו מוסאקיו שמנהל מגעים עם מילאן, ובין השניים התפתח עימות שנגרר לתגרה בחדר ההלבשה. השחקנים, אגב, גיבו את הקפטן שלהם והבכירים שבהם דרשו מההנהלה לפטר את המאמן.

המשבר הזה מגיע פחות משבוע לפני המשחק הראשון של הצוללת הצהובה מול מונאקו בפלייאוף הצ'מפיונס. נשיא המועדון פרננדו רויג כינס את השחקנים ובישר להם על השינוי, אך הודעה רשמית הגיעה רק בשעות הערב, אז גם הוצג המאמן החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully