וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: ניקוארה שוחרר, ולא ייכלל בסגל מול הפועל תל אביב

10.8.2016 / 8:17

במועדון אישרו: הרומני ששותף בשלושה משחקים נחתך, כעת הוא דורש פיצוי. בעקבות הפיצוץ עם מנגה: שחקן כנף זר יגיע וימלא את מכסת הזרים של רפואה. רומן נחת, קוויאר יעבור בדיקות ויחתום

יוסי ציפקיס

אחרי שהחליטה לא לצרף את דולי מנגה, שכבר עבר בדיקות רפואיות במועדון, מכבי פתח תקוה הודיעה לוויורל ניקוראה הלילה (שלישי), לאחר האימון המסכם, כי הוא לא בתוכניות של המועדון לעונה הקרובה. ניקוארה, שעל ההחלטה לשחררו פורסם בוואלה! ספורט בסוף השבוע, קיבל הודעה שלא ייכלל בסגל למשחק הערב (רביעי) ב-20:00 מול הפועל תל אביב ואת מקומו בקישור יתפוס גל לוי.

עוד בנושא:
קרלוס קוויאר נחת בישראל וסיכם במכבי פתח תקוה, מנגה לא יחתום
רביעי בגביע הטוטו: חן עזרא בהרכב הפועל תל אביב לראשונה

ויורל ניקוראה, מכבי פתח תקוה. מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
ניקוראה/אתר רשמי, מכבי פתח תקוה

ניקוארה לא תורגל בהרכב באימונים השבוע, ונראה היה שיפתח הערב על הספסל, כעת דורש השחקן פיצוי עבור העזיבה. קובי רפואה יחפש כעת שחקן כנף אחר, שיחליף את ניקוארה. שחקן נוסף שיושאל בעונה הקרובה הוא החלוץ ג'ייקוב נג'וקו, שמנהל משא ומתן עם בית"ר תל אביב רמלה ועם מספר קבוצות אחרות.

הבלם הספרדי קרלוס קוויאר יעבור בדיקות רפואיות רק הבוקר ואם הכול יעבור כמתוכנן הוא יחתום על חוזה לעונה אחת. החלוץ מיחאי רומן נחת אתמול בישראל ויצטרף לקבוצה. השניים צפויים להצטרף לאליסון דוס סנטוס, רומאריו פירס ואייטור מונרוי, שיישאר עונה נוספת בקבוצה. שחקן הכנף שיגיע ימלא את מכסת הזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully