וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס קוויאר נחת בישראל וסיכם במכבי פתח תקוה, מנגה לא יחתום

9.8.2016 / 18:04

הבלם הספרדי של אלמריה, שנרכש בעבר על ידי אסטון וילה מריינג'רס תמורת 10 מיליון יורו, ועל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, בישראל. במועדון החליטו לוותר על צירופו של האנגולי

בלם קרלוס קוויאר. GettyImages
החתמה נוצצת. קוויאר/GettyImages

רכש נוצץ למכבי פתח תקוה: אחרי משא ומתן שהחל בסוף השבוע, הבלם הספרדי של אלמריה, קרלוס קוויאר (34), נחת בישראל, סיכם את תנאיו וצפוי לחתום היום (שלישי) במכבי פתח תקוה. השחקן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, יעבור קודם לכן בדיקות רפואיות. הספרדי שיחק בעבר באוסאסונה, ריינג'רס, אסטון וילה, סנדרלנד ונוריץ'. הוא צבר 124 הופעות בפרמיירליג האנגלית ו-וילה רכשה אותו בקיץ 2008 מריינג'רס תמורת 10 מיליון יורו.

בשנים האחרונות, כשהוא שיחק בסנדרלנד, חל פיחות משמעותי במעמדו של קוויאר והוא מיעט לשחק. גם אחרי שעבר לנוריץ' ששיחקה בליגת המשנה באנגליה - הוא שימש בעיקר כשחקן מחליף. בקיץ שעבר הוא הפך לשחקן חופשי וחתם באלמריה מליגת המשנה בספרד. בעונה החולפת הוא רשם 18 הופעות.

מי שלא יחתום בסופו של דבר הוא חלוץ נבחרת אנגולה, דולי מנגה. כזכור, ביום שבת אישרו במועדון את הדיווחים בחו"ל לפיהם שחקן הכנף סיכם בקבוצה, אך במועדון התחרטו והחליטו לוותר על צירופו. החלוץ מיחאי רומן ינחת ביום שלישי לאחר שסיכם כבר ביום שישי במועדון.

(עדכון ראשון 08:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully