וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה במו"מ מתקדם עם הבלם הספרדי קרלוס קוויאר

6.8.2016 / 21:44

הבלם בן ה-34, ששיחק בעבר באסטון וילה וסנדרלנד ורשם 124 הופעות בפרמיירליג, עשוי להחליף את ויורל ניקוארה, שבמועדון שוקלים להתיר את חוזהו. נג'וקו יושאל להפועל רמת גן?

בלם קרלוס קוויאר. GettyImages
רזומה מרשים. קוויאר/GettyImages

שם גדול בדרך למכבי פתח תקוה? המועדון נמצא במשא ומתן מתקדם עם הבלם הספרדי של אלמריה, קרלוס קוויאר (34), שעשוי להחליף את הקשר הרומני ויורל ניקוארה. בסוף השבוע נוהל מו"מ מתקדם עם סוכניו במטרה להנחית אותו בישראל כבר בשבוע הבא. "אם הוא יגיע לכאן, זה אחד השמות הגדולים שהגיעו לישראל בשנים האחרונות", אמרו במועדון. קאולר החל את דרכו באוסאסונה ובהמשך חתם בגלזגו ריינג'רס, לפני שהגיע לאנגליה..

אם קוויאר יגיע, הוא יהפוך לאחד מהשמות הגדולים שנחתו בישראל בשנים האחרונות. הספרדי שיחק בעבר באוסאסונה, ריינג'רס, אסטון וילה, סנדרלנד ונוריץ'. הוא צבר 124 הופעות בפרמיירליג האנגלית ו-וילה רכשה אותו בקיץ 2008 מריינג'רס תמורת 10 מיליון יורו.

בשנים האחרונות, כשהוא שיחק בסנדרלנד, חל פיחות משמעותי במעמדו של קוויאר והוא מיעט לשחק. גם אחרי שעבר לנוריץ' ששיחקה בליגת המשנה באנגליה - הוא שימש בעיקר כשחקן מחליף. בקיץ שעבר הוא הפך לשחקן חופשי וחתם באלמריה מליגת המשנה בספרד. בעונה החולפת הוא רשם 18 הופעות.

ומה לגבי ניקוארה? ביום שישי דיווחנו כי הוא עשוי להיחתך למרות שרק הגיע לקבוצה, וזאת בשל חוסר שביעות הרצון ממנו בשני המשחקים בהם שותף. החלוץ ג'ייקוב נג'וקו עשוי לעבור ביומיים הקרובים להפועל רמת גן. גם הפועל קטמון ורמת השרון מעוניינות בשחקן.

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה החליטה לשחרר את ויורל ניקוארה
שחקני מכבי פתח תקוה יפנו להנהלה: דורשים מענקים מהעונה שעברה

ג'ייקוב נג'וקו שחקן מכבי פתח תקוה (ימין) מול דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
מבוקש בלאומית. נג'וקו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully