וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי פתח תקוה יפנו להנהלה: דורשים מענקים מהעונה שעברה

4.8.2016 / 8:56

ההפסד השני בגביע הטוטו הוביל להחלטה: "לא משלמים מענקים, למה מצפים?". במועדון מאוכזבים: "שלטנו במשחק, אין מחץ". למרות הסיכום עם רומן, ההסכם טרם נחתם

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
השחקנים דורשים את המענקים. קובי רפואה/מגד גוזני

גידי קאניוק כבש אתמול את השער הרשמי הראשון העונה ובגלל, שער ראשון מאז תחילת המחנה. מכבי חיפה גיששה אצל הקשר, אבל לא בטוח שישוחרר. "אנחנו מאוכזבים כי שלטנו במשחק. הבעיה של הקבוצה הזאת היא שאין מחץ. נהיה חייבים לצרף עוד חלוץ ברמה". במועדון רוצים גם בלם זר, אך עד כה לא הגיעו לסיכום עם המועמדים שהוצעו להם. לגבי החלוץ מיחאי רומן, למרות הסיכום עימו, עד אתמול לא הצליחו במועדון להגיע לכדי חתימת העסקה. בפתח תקוה מתכוונים להמתין לשחקן עד היום כדי שיחתום, אחרת יעברו למועמדים אחרים.

מכבי פתח תקוה עדיין לא השיגה ניצחון במשחקי ההכנה שלה מאז מחנה האימונים באוסטריה. ההפסד אתמול לבני יהודה מגיע אחרי ההפסד למכבי תל אביב ובקרב השחקנים היה מי שתקף את העניין. "אם לא שילמו עדיין מענקים על הזכיה בגביע הטוטו מהעונה שעברה, אז למה מצפים? אנחנו דורשים את מה שמגיע לנו", עקץ אחד מהם. גם שחקנים שכבר עזבו את המועדון טוענים כי לא שולם להם המענק בגובה עשרת אלפים שקלים. שחקני הקבוצה אמורים ליזום שיחה עם הנהלת הקבוצה בניסיון להגיע לפשרה בעניין. הם יפנו למנהל המקצועי עומר גולן שמשמש בדרך כלל כצינור שלהם מול ההנהלה.

שמעון הרוש לא נכלל בשני המשחקים האחרונים בסגל הקבוצה בגלל פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully