וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה החליטה לשחרר את ניקוארה, עסקת רומן על סף סיכום

5.8.2016 / 16:17

אחרי האכזבה מהקשר, לוואלה! ספורט נודע כי במועדון קיבלו החלטה סופית לשחררו. החלוץ מיחאי רומן סיכם את מרבית תנאיו וכעת ממתינים אצל המלאבסים לשחרור הרשמי מניימיכן ההולנדית

ויורל ניקוארה מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
שילם את המחיר. ניקוארה/יוסי ציפקיס

אחרי שהיה נראה שעסקת העברתו של החלוץ מיחאי רומן ירדה מהפרק, במכבי פתח תקוה לא אמרו נושא. היום (שישי) סיכם השחקן את תנאיו בקבוצה והודיע לראשי המועדון כי הוא מאמין שיקבל עוד בסוף השבוע הנוכחי את השחרור מניימיכן ההולנדית ויוכל להצטרף. במועדון אישרו כי עסקת העברתו על סף סיכום וכעת הם ממתינים לשחרור.

אחרי שלא הרשימה בשני המשחקים האחרונים, במכבי פתח תקוה קיימו שיחה על מנת ולנסות לזעזע את הקבוצה. במסגרת הזאת הוחלט לשחרר את הקשר ויורל ניקוארה מהקבוצה וכן לבחון אפשרות לשחרר שחקנים נוספים. "הקבוצה נראית רע. אי אפשר להמשיך ככה", תקף אתמול גורם בקבוצה את ההתנהלות. "סיכמו כאן ארבעה או חמישה שחקנים, אבל אף אחד לא מגיע. צריך לעשות כאן סדר". הזרים היחידים שיישארו בקבוצה ויחברו לאליסון דוס סנטוס הם הקשר רומאריו פירס והחלוץ ג'ייקוב נג'וקו. השניים, שעל הסיכום עימם פורסם בוואלה! ספורט, ייבחנו תחת זכוכית מגדלת.

לאור השחרור הצפוי של ניקוארה החליטו בקבוצה להחזיר לאימונים את הקשר אייטור מונרוי שלמועדון יש אופציה עליו לעונה הקרובה. "חשבנו לתת לו עוד הזדמנות. מהרגע הראשון אמרנו שאם לא נמצא שחקן מתאים מונרוי יחזור", אמרו.

פתח תקוה כבר החתימה הקיץ את הבלם ברנהרד יאנצ'ק שהגיע למחנה ועזב. ניקוארה יהיה הזר השני שיעזוב אחרי שהוחתם. "עם אליסון, מונרוי, פירס ונג'וקו נהיה עם ארבעה זרים. נביא בלם וחלוץ ונסגור את הסגל".

עדכון ראשון: 11:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully