וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת מכבי תל אביב לדגן יבזורי: רוצים שתישאר עונה נוספת

9.8.2016 / 12:59

הצהובים ממשיכים בהכנות לקראת פתיחת העונה וערכו פגישה עם הגארד. אחת הסיבות להשארתו היא חוסר הרצון לאפשר להפועל ירושלים להתחזק בישראלי. סוכנו של יבזורי: "מקומו בטופ של אירופה"

one

בווידאו: יבזורי מככב בדרבי מול הפועל תל אביב עם 15 נקודות בעונה שעברה

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת העונה הקרובה ולאחר שסיכמה את מרבית הפרטים עם ריצ'רד הנדריקס לגבי שחרורו מהקבוצה, לוואלה! ספורט נודע כי הנהלת הצוהבים ערכה בימים האחרונים פגישה עם דגן יבזורי, בהנ נאמר לגארד כי הכוונה היא להשאירו בסגל גם בעונה הבאה.

במועדון התלבטו לגבי עתידו של יבזורי בשל השינויים הרבים בסגל הקבוצה במהלך הקיץ, ואחת הסיבות בגללן הם מעוניינים בהשארתו קשורה בהפועל ירושלים. סגנית האלופה עדיין מחפשת ישראלי לחזק את הסגל, והצהובים שמודעים לכך לא מעוניינים לשחרר שחקן שיוכל לעזור לה להתחזק.

עוד בנושא

מכבי תל אביב סיכמה את מרבית הפרטים על שחרור ריצ'רד הנדריקס
ניר אלון להפועל חולון: "שלמו את משכורות השחקנים"
מכבי חיפה: טוני מיטשל חתם לעונה

כזכור, בקיץ שעבר היה קרוב מאוד דגן יבזורי להצטרף להפועל ירושלים, אך לאחר שסוכמו כבר כל התנאים בינו לבין האדומים נכנסה מכבי תל אביב לתמונה וזכתה בסופו של דבר בשירותיו. הוא התקשה לתפוס את מקומו ברוטציה עד לשלבים מאוחרים של העונה ובסך הכל קלע 6.5 נקודות בממוצע ב-19 משחקי ליגה.

רז גל, סוכנו של השחקן אמר בתגובה: " דגן אחד משלושת הגארדים הכי טובים בארץ ובעל אישיות של קפטן. ראשי מכבי תל אביב יודעים זאת ואין לי ספק כי מקומו בטופ של אירופה. מאחל לו הצלחה אישית וקבוצתית בעונה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully