וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר אלון להפועל חולון: "שלמו את משכורות השחקנים"

9.8.2016 / 11:26

יו"ר ארגון השחקנים פנה לקבוצה בטענה כי שחקני הקבוצה לא קיבלו את משכורות יוני ויולי כנדרש: "נפעל באמצעים החוקיים העמודתים לרשותנו". בהסכם העברת הקבוצה לשלמה אייזיק, התחייב מיקי דורסמן לשלם את המשכורות הללו

מיקי דורסמן הפועל חולון. קובי אליהו
הקבוצה שלו בצרות? מיקי דורסמן/קובי אליהו

יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון העביר היום (שלישי) מכתב להפועל חולון בתלונה על הלנת שכרם של שחקני הקבוצה. אלון פנה אל מנכ"ל הקבוצה רועי דבורה בשם השחקנים הישראלים של הסגולים: "לפי המידע שהועבר אליי מהשחקנים הישראלים בקבוצתכם, הנהלת הקבוצה, על אף פניות חוזרות ונשנות אליה, טרם שילמה לשחקנים את שכר עבודתם בגין משכורות חודש יוני ויולי".

"לא יכולה להיות מחלוקת כי השחקנים זכאים לקבלת מלוא שכרם מדי חודש בחודש ובמועד כדין", המשיך אלון, "מכל מקום, איחור בתשלום שכר עבודה גורר אחריו פיצויי הלנת שכר המתווספים לקרן החוב ו/או כל פיצוי אחר. אשר על כן, הקבוצה נדרשת בזאת לשלם לכל מהשחקנים את יתרת החוב כאמור ולאשר לנו בחוזר כי החוב נפרע, וזאת בתוך שבעה ימים מהיום. היה והחוב לא ישולם, כאמור לעיל, נפעל באמצעים החוקיים העומדים לרשותנו".

לוואלה! ספורט נודע כי בהסכם העברת זכויות הניהול של חולון ממיקי דורסמן לשלמה אייזיק, שנחתם לפני פחות מחודש, התחייב דורסמן לקחת עליו את משכורות השחקנים עד סוף חודש אוגוסט 2016, על כן מי שאמור לשלם את אותם המשכורות שאלון מתייחס אליהן הוא דורסמן.

תגובתו של מיקי דורסמן לידיעה תובא כשתושג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully