וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: טוני מיטשל חתם לעונה

9.8.2016 / 9:57

הפורוורד-סנטר (24, 2.03) שנבחר 37 בדראפט 2013 על ידי דטרויט, ושיחק 21 משחקים במדי הפיסטונס, ישלים את הסגל של עופר רחימי. ג'ף רוזן: "מביא לחיפה ניסיון מה-NBA ומזכייה באליפות בחו"ל"

טוני מיטשל שחקן מכבי חיפה. GettyImages
הזר החדש של מכבי חיפה. טוני מיטשל/GettyImages

מכבי חיפה הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של הפורוורד-סנטר האמריקאי טוני מיטשל לעונה הבאה. מיטשל היה במגעים עם הקבוצה עוד מהשבוע שעבר והחתימה שלו על החוזה למעשה מסיימת את מלאכת בניית הסגל של עופר רחימי והבעלים ג'ף רוזן. "טוני יוסיף ניסיון ואתלטיות לקבוצה שלנו", אמר מאמן מכבי חיפה, עופר רחימי על הרכש החדש כשהבעלים רוזן הוסיף: "טוני הוא אתלט מוכשר, שומר דומיננטי וחוסם מצטיין, ששיחק ברמות הגבוהות ביותר. הוא מביא לחיפה ניסיון מה-NBA וגם מזכיה באליפות בחו"ל, דבר שיעזור מאוד לקבוצה שלנו".

מיטשל (24, 2.03) שיחק במשך שנתיים באוניברסית צפון טקסס שם רשם בשנתו האחרונים 13 נקודות, 8.5 ריבאונדים ו-2.7 חסימות למשחק. המספרים הללו גרמו לדטרויט לבחור אותו במקום ה-37 בדראפט 2013, כשמחזור הרוקי בוחר אותו בתחילת השנה לשחקן הכי אתלט. במהלך עונת 2013/14 נשלח כמה פעמים לליגת הפיתוח כשהוא משחק 21 פעמים במדי הפיסטונס, קולע נקודה למשחק ומוסיף 1.2 ריבאונדים. בדצמבר 2014 נשלח בטרייד לפיניקס, שוחרר, ומאוחר יותר חתם בפורטו ריקו. את העונה שעברה פתח בונצואלה, זכה באליפות ואף נבחר לסנטר העונה ולפני מספר ימים סיים קדנציה בליגה השנייה בסין במדי קבוצת גואנגז'י בה רשם 17.5 נקודות ו-12.6 ריבאונדים למשחק.

מיטשל הוא הזר החמישי שחותם בקבוצה לצד וויל גרייבס שממשיך לעונה נוספת, אלכס פרס, קארבל אנדרסון ו-אוון רבאנל. הישראלים של עופר רחימי, ליאור אנגלמן ותומר שטיינהאור הם עוז בלייזר, דניאל קופרברג וג'ון דיברתולומיאו שממשיכים לעונה נוספת, ועמית שמחון ו-ווילי וורקמן שהצטרפו הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully