וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואצק נחת בישראל, יוצג בשלישי במכבי חיפה יחד עם קהת והמאמן החדש

8.8.2016 / 17:45

הירוקים יכנסו מסע"ת בשלישי ב-15:00, בה הם צפויים להודיע על החתמתם של צמד הקשרים, שמגיעים מאוסטריה וינה וספרטה פראג. גם המאמן החדש יוצג אחרי ששחר פגש את שלושת המועמדים

אבי כהן

בווידאו: קשר הרכש של מכבי חיפה, קמיל ואצק, בנתב"ג

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר נפגש עם שלושה מועמדים לאימון הקבוצה. הפגישות נערכו אתמול (ראשון) בתל אביב. כל השלושה נפגשו עם המנהל המקצועי טור כריסטיאן קרלסן קודם לכן בלונדון. בתוך כך, ישנה התקדמות משמעותית גם בנוגע לרכש. מחר, בכל אופן, יקיימו הירוקים מסיבת עיתונאים בשעה 15:00 ובה הם צפויים להציג את רועי קהת, קמיל ואצק והמאמן החדש.

קמיל ואצק הזר החדש של מכבי חיפה. אבי כהן
כבר עם הצעיף. קמיל ואצק/אבי כהן

קהת שנחת לפנות בוקר בישראל ייפגש היום עם הנהלת מכבי חיפה בכדי לחתום רשמית על חוזה לשלוש שנים בקבוצה. קהת, שהבהיר אמש להפועל באר שבע כי הוא מתכוון לנחות בישראל ולעבור בדיקות רפואיות בחיפה, כבר שוחח עם המנהל הספורטיבי טור כריסטיאן קרלסן, שהבהיר לו כי במועדון בונים עליו כשחקן מפתח בעונה הקרובה. כ-20 אוהדים של מכבי חיפה היו הלילה בנתב"ג ושרו לשחקן שירי עידוד. על מועמדותו והפניה הרשמית אל קהת פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

בעלי מכבי חיפה יעקב שחר. אדריאן הרבשטיין
זה מתקרב. שחר/אדריאן הרבשטיין

קהת כבר היה מבוקש על ידי מכבי חיפה בשתי העונות האחרונות, אולם בחר בסופו של דבר לנסות את מזלו באירופה. רגע לפני ההמראה לאוסטריה וינה, שדרג יעקב שחר את ההצעה, אך הקשר העדיף לצאת לאירופה, וכעת תצטרך חיפה לשלם כמיליון יורו עבור כרטיסו.

כזכור, המגעים עם קהת החלו במוצאי שבת לפני קצת יותר משבועיים, אז הבהירה חיפה כי תעשה הכל כדי להביאו לארץ. קהת התלבט, אך בסופו של דבר לאור ההצעה הגבוהה שקיבל - כ-400 אלף יורו לעונה - הסכים לחזור לישראל. "זה היה צריך לקרות כבר לפני שנה", אמר גורם במכבי חיפה, "אבל קהת קיבל הצעה ברגע האחרון. מה שחשוב שרוב הפרטים סגורים והוא יהיה איתנו".

השחקן אמור לחתום על חוזה לאחר פגישה בתל אביב, ולאחר מכן לעבור את הבדיקות הרפואיות בחיפה. בהמשך יוצג במסיבת עיתונאים.

הקשר הצ'כי קמיל ואצק יצטרף גם הוא אחרי שנחת היום בישראל והוא צפוי לחתום לשלוש שנים. לאחר החתמתו תצטרך מכבי חיפה להחליט כמה זרים היא מצרפת, בעוד כרגע הנטיה של קרלסן היא לצרף זר נוסף שינעל את הסגל. לודוביק אוברניאק שמבוקש בצרפת עשוי לעזוב את הקבוצה, ובמקרה כזה ולדימיר סטויקוביץ' יישאר על תקן הזר השישי, משום שהוא עדיין לא מוצא קבוצה שתעמוד בתשלום שכרו - כחצי מיליון יורו.

עוד בנושא:
לידיעה על הפניה של מכבי חיפה לרועי קהת
לידיעה על מועמדותו של רועי קהת
1:2 למכבי חיפה על בני סכנין בבית א' בגביע הטוטו, מוגרבי וגוזלן כבשו
קרלסן שוקל לצרף זר נוסף למכבי חיפה, סטויקוביץ' יישאר בכל זאת?

(עדכון ראשון: 9:58)

קשר אוסטריה וינה, רועי קהת. אוסטריה וינה, אתר רשמי
כמעט סגור בחיפה. קהת/אתר רשמי, אוסטריה וינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully