וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי קהת להפועל באר שבע: החלטתי לחתום במכבי חיפה

7.8.2016 / 8:32

הקשר, שיגיע ארצה לבדיקות אחרי שסיכם את רוב תנאיו, שוחח עם נציגים מהאלופה והודיע להם על החלטתו. ואצק צפוי להיות הזר השישי, קרלסן שוקל לצרף זר נוסף, סטויקוביץ' יישאר כזר השישי?

אדריאן הרבשטיין

רועי קהת העביר מסר לאלונה ברקת וברק בכר, לפיו הוא מעדיף את ההצעה של מכבי חיפה ומתכוון לחתום שם במהלך השבוע, כך סיפרו הלילה מקורבים למשא ומתן בין הצדדים. קהת, שעל מועמדותו ועל הפניה אליו פורסם בוואלה! ספורט, סיכם את רוב תנאיו בכרמל וירוויח 400 אלף יורו לעונה, כנראה בחוזה לשלוש עונות. בהמשך השבוע קהת צפוי להגיע ישראל לבדיקות רפואיות, זאת לאחר שייפגש עם בכירי המועדון בתל אביב ויחתום על החוזה החדש. מאוחר יותר הוא יוצג במסיבת עיתונאים.

שחקן נוסף שצפוי לסכם השבוע הוא קמיל ואצק הצ'כי. במועדון אישרו כי מתקיים משא ומתן מתקדם עם השחקן, שגם הוא צפוי לעבור במהלך השבוע. שחקנה של פיאסט גליביצה קיבל לאחרונה הצעה מלך פוזנאן, אך מעדיף את ההצעה של הירוקים. המגעים עימו החלו בעקבות העיכוב בהחתמת שלומי אזולאי. "ואצק שחקן שמתאים לנו. הוא יודע לתפקד גם כקשר אחורי ובעיקר כשחקן מרכז שדה, עמדה שהיה חסר לנו בה שחקן נוסף. הסגל צריך להיות עמוק. ברגע שגם קהת יצטרף יהיה אפשר לדבר על עומק", אמרו בחיפה.

עוד בנושא:
גביע הטוטו: 1:2 למכבי חיפה על בני סכנין בבית א'
דיווח בצ'כיה: קמיל ואצק סיכם את תנאיו במכבי חיפה

קשר אוסטריה וינה, רועי קהת. אוסטריה וינה, אתר רשמי
בדרך למכבי חיפה. רועי קהת/אתר רשמי, אוסטריה וינה

מה לגבי ולדימיר סטויקוביץ' ולודוביק אוברניאק? השניים לא נמצאים בתוכניות כרגע, אבל כפי שכבר פרסמנו, המטרה היא להשאיר אחד מהם בעקבות אזרוח ניקיטה רוקאביציה. אם ואצק אכן יחתום, בקבוצה יהיו ששה זרים בלבד, מה שמאפשר לה להחתים זר נוסף במידה ואוברניאק יעזוב ועדיין להשאיר את סטויקוביץ' כזר שישי. אם שוער נבחרת סרביה יישאר, ייתכן ויקצץ בחוזה.

בחיפה החמיאו להופעה של השחקנים הצעירים אתמול מול סכנין. "הדבר הטוב ביותר שראינו אתמול הוא תשוקה. הצעירים רצו על המגרש והיו נחושים מאוד לנצח. בריק, חבשי, זנטי, לביא ועוואד הם דור העתיד שלנו". אחד השחקנים אמר אתמול: "יש כאן המון צעירים מוכשרים, יהיה מעניין לראות אם קרלסן והמאמן החדש ישתפו אותם גם בליגה". קרלסן נפגש עם שני מועמדים בלונדון וככל הנראה במהלך השבוע הנוכחי אחד מהם ימונה למאמן מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully