וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנציג הישראלי השלישי: אופיר דוידזאדה הוצג בגנט

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מגן הפועל באר שבע בשבע השנים האחרונות מצטרף לקני סייף ולרמי גרשון במושבה הישראלית בבלגיה, לאחר שחתם על חוזה לארבע שנים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מגן הפועל באר שבע, אופיר דוידזאדה, הוצג הערב (שישי) רשמית בגנט הבלגית. דוידזאדה בן ה-25, שעל מועמדותו לגנט פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חתם לארבע שנים בשורות גנט, אשר בשורותיה משחקים גם קני סייף ורמי גרשון כאשר חאתם עאבד אלחמיד, ששייך גם הוא למועדון, הושאל למ.ס אשדוד.

כזכור, לאחר שהפועל באר שבע עברה את אולימפיאקוס במוקדמות ליגת האלופות, פורסם כי דוידזאדה, אשר שיחק בשבע השנים האחרונות בקבוצה הבוגרת של האלופה, יצטרף לגנט, והוא אמר בנושא: "זה רגע מרגש מאוד בשבילי. עברתי את התקופות הכי יפות כאן ועכשיו עלינו לפלייאוף על העלייה לליגת האלופות. אני יכול להבטיח לכולם שאתן הכל במשחקים שנותרו לי בבאר שבע. מחר אעבור בדיקות רפואיות ואחתום רשמית. אני מודה לאלונה ואסי שאפשרו לי להגשים את החלום".

דוידזאדה ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של הפועל באר שבע בפברואר 2010, כשעונה לאחר מכן, הוא כבר הפך לשחקן הרכב קבוע. הוא היה שותף לאליפות ההיסטורית של המועדון בעונה שעברה ולקח חלק במשחקי הקבוצה במוקדמות ליגת האלופות, ועזר לה להגיע לשלב הפלייאוף שם תפגוש את הסלטיק בקרב על מקום בשלב הבתים של ליגת האלופות.

* אוסטנד היממה את קלאב ברוז' עם ניצחון 0:1 משער בדקה ה-91 במחזור השני של הליגה הבלגית. ליאור רפאלוב לא היה בסגל האלופה בגלל מחלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully