וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: 0:0 לקרית שמונה מול כפר סבא, 2:2 קצבי בין אשדוד לאשקלון

הצפוניים אכזבו ורשמו תיקו שלישי ברציפות, הירוקים קטפו נקודה ראשונה במפעל. שער דרמטי של מכלוף (88) קבע חלוקת נקודות בדרבי הדרומי בין שתי העולות. אינברום (36) ודוד (64) כבשו עבור אשדוד, הנבחן גפרידזה (52) נתן לנעים חומר למחשבה

חלוץ קרית שמונה אחמד עאבד. אדריאן הרבשטיין
יחפשו ניצחון במחזור הבא. אחמד עאבד/אדריאן הרבשטיין

המחזור השלישי בגביע הטוטו יצא היום (שבת) לדרך עם מפגש במסגרת בית א', בו עירוני קרית שמונה והפועל כפר סבא נפרדו ב-0:0 מאכזב. שתי הקבוצות עדיין לא רשמו ניצחון בעונת 2016/17. בדרום, מ.ס. אשדוד והפועל אשקלון, שתי העולות החדשות, נפרדו ב-2:2 קצבי בבית ג'.

עירוני קרית שמונה - הפועל כפר סבא 0:0

אחרי שתי תוצאות תיקו, הצפוניים המשיכו להפגין יכולת פושרת מול הבחורים של שרון מימר, ששוב נותרו ללא שער זכות. החלק הקדמי של ק"ש וכפ"ס אמנם הגיע למעט מצבים הבקעה, אבל גם אותם שחקני החלק הקדמי התקשו לתרגם למצבים. הירוקים עם נקודה ראשונה במפעל, המארחת עם תיקו שלישי ברציפות.

קשר קרית שמונה אופיר קריאף, מגן הפועל כפר סבא חן דילמוני. אדריאן הרבשטיין
קריאף מול דילמוני/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

דקה 1: המשחק יצא לדרך!

דקה 2: הזדמנות ראשונה למארחת. כדור רוחב של אלי בלילתי סיבך את רן קדוש, ששמט את הכדור והצליח לקלוט אותו במהרה.

דקה 19: אחמד עאבד חדר לרחבה וניסה להעביר כדור רוחב, חן דילמוני ספק הכשיל את החלוץ, אבל השופט בחר להתעלם.

דקה 28: המארחת מתקשה להגביר קצב, אבל דווקא אופיר קריאף היה מסוגל לעורר את היציעים עם שער. הקשר נותר חופשי בתוך הרחבה, אולם הבעיטה שלו הייתה קרובה יותר לנקודת הקרן מאשר למסגרת של קדוש.

דקה 29: החמצה גדולה לאורחת. רן יצחק נותר חופשי ברחבה, ניער את השומר שלו ומצא את מקסים סקאביש, שבעט ממצב נוח מחוץ למסגרת.

דקה 74: החמצה ענקית לאורחת. סלבישה סטויאנוביץ' נותר חופשי ומחמישה מטרים בעט היישר על איתמר ניצן, שמתח איברים.

דקה 79: שלומי אזולאי נותר חופשי ברחבה, הבעיטה שלו משלושה מטרים לא הצליחה להכניע את קדוש העירני.

עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, עודד אלקיים, הייטור, קאסיו פרננדס, יוגב הזוהרוי, אלי בלילתי (רפאל ז'טאי, 46), עומר צלישר (עדן שמיר, 67), אופיר קריאף (עידו דוידוב, 71), דידייה ברוסו (מאוריסיו, 46), אחמד עאבד, שלומי אזולאי (דין מימוני, 84).

הפועל כפר סבא: רן קדוש, תומר לוי, איציק כהן, דושאן מאטוביץ', חן דילמוני, דיוגו קאצ'ובה, סלובודן סימוביץ' (בן כוואז, 67), עומר פדידה (טל איילה, 69), מאוויס צ'יבוטה (גיא חדידה, 82), מקסים סקאביש (בן אלגרבלי, 59), רן יצחק (סלבישה סטויאנוביץ', 63).

שוער הפועל כפר סבא רן קדוש. אדריאן הרבשטיין
קצב פושר. קדוש/אדריאן הרבשטיין

מ.ס. אשדוד - הפועל אשקלון 2:2

המפגש בין שתי העולות לליגת העל הסתיים ב-2:2 קצבי. אשדוד נעצרה אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים, הפועל אשקלון הצליחה להתאושש מהתבוסה להפועל באר שבע במחזור הפתיחה של המפעל. חן עזריאל החמיץ פנדל כבר בדקה ה-28, אור אינברום לקח את שחקני ההגנה של יובל נעים לטיול וקבע 0:1 בדקה ה-36. האורחת חזרה לעניינים עם בעיטה חדה של הנבחן אירקלי גפרידזה (52), דין דוד המשיך את הקצב במחצית השנייה עם שער בדקה ה-64, דווקא שאשדוד ראתה את הניצחון השני ברציפות היה זה טל מכלוף, שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-88 עם דחיקה מקרוב.

מהלך המשחק

דקה 1: המפגש יצא לדרך!

דקה 5: אור אינברום היה ראשון לאיים על השער של אשקלון, אבל ליאור חדריאן הדף בצורה טובה.

דקה 23: רודי חדד פספס הזדמנות נהדרת עבור האורחת, הקשר בעט הרחק מהמסגרת של רועי משפתי.

דקה 28, אשדוד החמיצה פנדל!: ברוך דגו הכשיל את גדי קינדה, לייבה סימן לנקודה. חן עזריאל בעט, אבל חדריאן סיפק עצירה נהדרת והשאיר את אשקלון עם שער נקי.

דקה 36, גול!: המארחת ביתרון אחרי מבצע נהדר של אינברום. החלוץ היתל בשני שחקני הגנה והעניק לרוני אוואט יתרון. 0:1 לאשדוד

דקה 52, גול!: האורחת חזרה לעניינים. ברוך דגו מצא את אירקלי גפרידזה, שעם בעיטה מדויקת הכניע את רועי משפתי. אשקלון איזנה ל-1:1

דקה 64, גול! היתרון חזר לאשדוד. קינדה התקדם ומצא בקלות את דין דוד, שהכניע את חדריאן. 1:2 לאשדוד

דקה 88, גול!: האורחת חזרה שוב. הפעם היה זה מכלוף, שניצל ערבוביה ברחבת אשדוד, והכניע את משפתי. אשקלון איזנה ל-2:2

מ.ס. אשדוד: רועי משפתי, טום בן זקן, ניבאלדו, נינו גאלוביץ', קרלו ברוצ'יץ', רועי בקל, גדי קינדה, חאתם אלחמיד (ניב זריהן, 58), חן עזריאל (דראז'ן בגאריץ', 67), אור אינברום (משה אוחיון, 74), דין דוד (האריס איברהימוביץ', 74) .

הפועל אשקלון: ליאור חדריאן, אסי בוזגלו, אבי מלכה, טל מכלוף, חיים איצרין, קובי בן חמו, ברוך דגו, גל אזולאי, רודי חדד, ירדן אבוחצירה, אירקלי גפרידזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully